Toga Himiko Sizden Hoslanirsa!
╰►"Sfw: Safe For Work: Guvenli Icerik"
Biseksuel veya panseksuel(*1) oldugu icin cinsiyet onun icin onemli degil, o dis gorunusten etkilenen birisi. Onun tabiriyle de 'hirpalanmis' kisiler cok dikkatini cekiyor ve kanlarinin tadina bakmak istiyor ama seni gordugunde normalden farkli seyler hissetti ve heyecandan yuzu kizardi.
Zamanla sana asik oldugunu fark edecek ve yakin olmak isteyecek. Normalde asik oldugu kisilere zarar vermek, onlarin kaninin tadina bakmak ister ama sana zarar vermek istemedigi icin seni digerlerinden koruyacaktir. Eger sana zarar gelirse, sana zarar veren kisiyi oldurur.
Kotuler birliginde degilsen seni surekli gizlice takip eder, bazen en yakinlarinin kiligina burunur boylelikle seninle yakin olabilir. Eger kotuler birligindeysen ayni yerde durdugunuz icin surekli yaninda olur, sana nar ayiklar ve konusmaya calisir. Hareketlerinden dolayi senden hoslandigini anlamak zor olmaz.
Oldugu durumdan dolayi(*2)onu anormal bulursan cok uzulur. Guvendigi sınırlı kisilerdensin ve senden hoslandigi icin senin onayini alabilmek onun icin onemliydi, ama onu kabullenmedigin icin uzulur ve uzuntusunu masum insanlardan cikarir. Bu kisiler yakinlarin olabilir, boylece onlarin kiligina burunerek yaninda olur, o hâllerindeyken onu kabullenmen hosuna gidiyor.
(*1):Biseksüellik, cinsiyet fark etmeksizin romantik çekim, cinsel çekim ya da herhangi bir cins, cinsiyet kimliğinden dolayi kişilere duyulan romantik veya cinsel çekim.
Panseksüel kişiler her türlü cinsiyete karşı ilgi duyabilmektedir.
(*2): Oldugu durum; insanlarin manyak oldugunu dusundugu durumdur. Onun kanlara karsi olan ilgisini anormal bulursan uzulebilir.
﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋
Gunaydin arkdslr. Sonunda ucuncu part bitti, birazdan post hâlini hazirlayacagim. Toga'yi yazmak daha kolay oldu cunku midoriya ve uraraka'ya olan davrnislarindan fikir cikarilabilir. Bir de disa donuk karakterleri yazmakta daha iyiyim, onu farkettim. Virgulleri yanlis yere koyduysam ozur dilerim nereye koyacagimi BILEMIYORUM.Toga'nin yonelimini bilemedigim icin wikisinde yazan yonelimlerini yazdim. Bence biseksuellige daha yakin gibi. Bunun icinde headcanons yapacagim😼🤘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Karakterleri Sizden Hoslanirsa᎒ Headcanon!
De Todo⃕ Bnha karakterleri sizden hoslanirsa nasil davranirlardi headcanonlari !! ⃕ Post olmus hâllerini instagramda bulabilirsiniz, iyi okumalar! ⌜IG: bnhaheadcanonstr⌟