「MONOMA NEITO」

364 29 0
                                    

Monoma Neito Sizden Hoslanirsa!

╰►"Sfw: Safe For Work: Guvenli Icerik"

Monomayla ortaokulda Fransiz Mutfagi dersinde tanismistiniz ve Monoma o anda senden etkilenmisti. O gunden sonra butun derslerinizde yaptigin yemekleri ovuyor, onlari her zaman tadmayi istiyordu. Beraber zaman gecirdikce senden daha da hoslanmaya baslamisti.

Seninle tanistiktan sonra beraber daha cok vakit gecirmek istedigi icin ilgi alanlarini ogrendi ve artik konusabileceginiz baska konulariniz oldu.

Seninle beraber yemek yapmak ve cizgi romanlar okumayi cok seviyor ve bunu rutin hâlinde yapmaya basladiginizda cok daha yakin olmustunuz. Lisede de ayni okula gittiginiz icin aranizdaki baglar kopmadi ve Monoma sana karsi daha guclu duygular hissetmeye basladi. Vakti geldiginde ve senin de duygularindan emin oldukta sonra sana acilmayi planliyor.

Seni 1-A'dakilerden uzak tutmak ister ama sana karisamayacagi icin senin yakininda olanlara daha dikkat eder.

Kendisi disinda ovdugu nadir kisilerdensin. O, sana olan hayranligini ve askini saklamaya calismaz, zamanla sana belli eder. Ona karsi davranislarindan ve baskalarina olan davranislarindan bunun zamanini belirlemeye calisiyor.

Egitim sirasinda birisi sana kasitli olarak zarar verirse sana yardimci olduktan sonra ciddilesir ve o kisi ile dovusme sirasi gelince sana yaptiklarinin aynisini, o kisinin kendi ozgunluguyle yapar. Cunku bunun insanlari nasil sinirlendirdigini biliyor ve bundan cokca zevk aliyor.

﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋
Findiga gidiyorum bu yuzden Kendo'yu yazamayacagim, sadece shinsou ve monoma olacak. Su an bile yoldayim saat 05:27 🙂👍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bnha Karakterleri Sizden Hoslanirsa᎒ Headcanon!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin