「SHOTO TODOROKI」

826 41 51
                                    

Shoto Todoroki Sizden Hoslanirsa!

╰►"Sfw: Safe For Work: Guvenli Icerik"

O, sana karsi olan hislerini kendisi bile
kolayca anlayamaz. Asik olma gibi hislerden uzak oldugu icin senden hoslandigini Midoriya sayesinde anladi. Midoriya, Shoto'nun senin yanindayken heyecanlandigini fark edince bundan emin olmak icin Shoto'ya senin hakkinda soru sorunca aldigi tepki sayesinde bundan emin oldu ve bu konu hakkinda cekingence konustular. Shoto bunu duydugunda disindan kizarma disinda tepki vermese de icinde her zaman ki gibi heyecanliydi.

Senden hoslanma sureci 3 ay gibi bir surectir, bu sure icinde ona guvenilir ve yardimsever davrandiysan bu sayede sana asik olmustur.(*1) Ayrica senden hoslandigini anladiktan 4-5 ay sonra acilma cesaretini gosterebilir cunku 'seni kaybetmek, arkadasliginiza zarar vermek ve seni uzmek istemedigi' icin seninde ona karsi hislerinden emin oldugunda sana acilir.

Senin yanindayken yara izi nedeniyle fazlaca tedirgin. Ona bu konuda destek olursan onu cok mutlu ve rahatlamis hissettirirsin cunku onu o sekilde kabul ettigini anlar. (*2)

Egitimlerde karsi karsiya gelirseniz sana normalde oldugundan farkli davranmaz. Egitim yaparken hisleri her zaman ikinci plandadir, yani sana ozel olarak kibar davranmaz. Tabii, sana fazla zarar verirse ozur diler ve sonuca gore seni tebrik eder.

Egitim sirasinda baskasi sana ciddi zarar verirse buna mudahale etmek ister fakat egitiminizi bolemeyecegini bildigi icin egitim sirasinda bir sey yapmaz. Sana zarar veren kisiye karsi icinde bir ofke olusur ve o kisi île egitim yapacagi zaman ona, onun sana davrandigi gibi davranarak intikamini alir.

Beraber soguk soba yemeyi teklif eder ve kabul edersen artik her soguk soba yiyisinde sana da yapar, boylece en sevdigi seyleri bir arada gorebilir. Tabii seni izlemekten yemegini yiyebilecekse..

Onu sana bakarken yakalarsan goz temasini yavasca bozar. Ani bir tepki vermez cunku onun senden hoslandigini anlamani henuz istemiyor, yani sanki oylesine bakmis gibi davranir. (zeka)

(*1:Dis gorunus onun icin onemli degildir bu yuzden davranislarinin onu etkilemesiyle senden hoslanmaya baslamistir.)

(*2:Arkadasca da kabul etsen onu oyle kabul ettigin icin mutlu olur.)

﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋

Heyyoo!! Nabersiniz arklar. Uzun suredir yeni karaktere yazamiyordum cunku kuzenim bizdeydi ve onunla da vakit gecirmek istiyordum. Ama bugun gitti ve acikcasi 2-3 jafta kadar bir sure bosum. Bi de yeni bolumu 4 gun sonra yazmisim tebrikler banaa. Off nedense baya zordu shoto'yu yazmak. Birkac saat dusunerek anca bu kadar yazabildim..  bu kadar bos yeter, umarim karaktere uygun seyler yazabilmisimdir. Instaya bekliyorum cunku bunlar yarin post oluyor. Evt sonunda babababbababy

Bnha Karakterleri Sizden Hoslanirsa᎒ Headcanon!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin