Mina Ashido Sizden Hoslanirsa!
╰►"Sfw: Safe For Work: Guvenli Icerik"
Surekli seninle bir seyler yapmak isteyecektir. Her ne kadar ders calismayi sevmese de seninle ders calismak bile isteyecektir, kabul edip bulustugunuzda ise konustugunu duymak icin seni ders disi sorulara bogabilir.
Onu sana bakarken yakaladiginda kizararak gulumser ve samimice el sallar. Neredeyse her zaman gulumsedigi icin bunu normal hâli sanabilirsin ama midesinde kelebeklerin uctugunu goremezsin. O an heyecandan olebilecegini bile sanabilir.
Egitimlerinde seni izler ve her zaman yardimci olur. Eger onunla egitim yapmak istersen asla reddetmez. Egitimde sana zarar vermemeye ozen gosterir, oldu ki zarar verdi o zaman hizlica sana yardimci olur ve ozur diler. Sana zarar vermek istemedigini, onun icin onemli oldugunu soyler. O endiseyle yanlisikla senden hoslandigini bile soyleyebilir.
Sana nasil dans edilecegini gosterir, dans etmeyi ogrendiginde ise surekli dans etmek isteyecektir. Bazen seni gizlice videoya ceker ve uzgun oldugunda seni izleyerek moralini duzeltir. Ona ilac gibi geldigini biliyor.
Egitim sirasinda olsun veya olmasin sana zarar veren kisilerle ugrasir. Onlara sana davrandiklari gibi davranmaz cunku bunun zorbaca oldugunu biliyor ve o zorba olan kisileri sevmiyor. Onlara "Hey siz, yaptiginiz sey hic guzel degildi. Ondan ozur dilemelisiniz!" der, eger ona karsi gelirlerse daha da sert olur ama bu onlari uyarmak icin. Sert olmasi, kotu soz kullanmasi veya siddete basvurmasiyla olmaz.
﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋
Hehehey! Acelem var su anĞOCÖSÖŞVĞAÜQLÖFİQĞQŞ postu 00.00'a yetistirmeye calsiiyorum ve yetismesini umuyorum. Su an 23:48 ayayayay gittim ben, iyi okumalar!! Ilk defa bir kadin karaktere yazdim guzel olmustur umarim.
ARAKDASLAR TAYINLAMIUR HIKAYE DELIRXEM﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋
KWODÖWDĞLSZĞQ ÖLSQDŞÖWŞDÖQŞDÖQŞSÖQŞÖXKWODÖWDĞLSZĞQÖLSQDŞÖWŞDÖQŞDÖQŞSÖQŞÖXAB AISHBWJ WOSGXIXUWVDDŞÖWŞDÖQŞDÖQŞSÖQŞÖXABAISHBWJWOSGXIXUWV DDŞÖWŞDÖQŞDÖQŞSÖQŞÖXĞQÇMSAÇXNWLDJWĞDKWLDJQABAISHBWJWOSGXIXUWVDDŞÖWŞDÖQŞDÖQŞSÖQŞÖXKWODÖWDĞL SZĞQÖLSQDŞÖWŞDÖQŞDÖQŞSÖQŞÖXKWODÖWDĞLSZĞQÖLSQDŞ ÖWŞDÖQŞDÖQŞSÖQŞÖXĞQÇMSAÇXNWLDJWĞDKWLDJQĞ OCÖSÖŞVĞAÜQLÖFİQĞQŞĞQÇMSAÇXNWLDJWĞDKWLDJQĞ OCÖSÖŞVĞAÜQLÖFİQĞQŞKWODÖWDĞLSZĞQÖLSQKWODÖWDĞLSZĞ QÖLSQABAISHBWJWOSGXIXUWVDĞQÇMSAÇXNWLDJW ĞDKWLD JQĞOCÖSÖŞVĞAÜQLÖFİQĞQŞĞQÇMSAÇXNWLDJWĞDKWLDJQĞOCÖSÖŞVĞAÜQLÖFİQĞQŞABAISHBWJWOSGXIXUWVD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Karakterleri Sizden Hoslanirsa᎒ Headcanon!
Casuale⃕ Bnha karakterleri sizden hoslanirsa nasil davranirlardi headcanonlari !! ⃕ Post olmus hâllerini instagramda bulabilirsiniz, iyi okumalar! ⌜IG: bnhaheadcanonstr⌟