Nemuri Kayama (Midnight) Sizden Hoslanirsa!
╰►"Sfw: Safe For Work, Timeskip"
Lisede okullar arasi ortak etkinlik sirasinda tanismistiniz ve cazibenizle aninda Nemuri'yi etkilemistiniz. Nemuri ise hic beklemeden seninle flort edip numarani aldi ve aksam sana mesaj atti. Ondan sonra da iyi bir ikili oldunuz ve bos zamanlarinizi beraber degerlendirmeye basladiniz.
Nemuri genel olarak flortoz davranir ama seninle tanistiktan sonra baskalari île arasina mesafe koyup seni daha iyi tanimaya calisti. Hafta sonlari da beraber vakit gecirmek icin planlar hazirladi ve hepsinde eglenmenizi sagladi. Cogu zaman, seninleyken biraz cekingen ama etkileyici davranir ve seninle ayarini kacirmadan flortlesir. Kesinlikle kisa bir sure icinde sen de ondan hoslanmaya baslarsin.
O her zaman senin en buyuk destekcin olur ve seni destekledigini her an hissettirir. Herhangi bir acil durumda sana hizlica yardimci olur ve kendini iyi hissedinceye kadar yaninda durur. Bu surede lisedeyken yaptiginiz bulusmalardan, lunaparkta gizli bir randevudayken donmedolapta yasadiginiz aksiliklerden ve konusmaya dalmisken senden nasil etkilendiginden bahseder. Tabii son soyledigi seyi fark edince gerginlesir ve inkâr etmeden sana bunu aciklar. Sonu ise ikiniz icin de guzel biter.
﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋
Selaaam! Yazarken biraz kotu oldum:')
Artik buraya bir sey yazasim gelmiyor bu yuzden bos yapip gececegim. Iyi kardsler!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Karakterleri Sizden Hoslanirsa᎒ Headcanon!
Aléatoire⃕ Bnha karakterleri sizden hoslanirsa nasil davranirlardi headcanonlari !! ⃕ Post olmus hâllerini instagramda bulabilirsiniz, iyi okumalar! ⌜IG: bnhaheadcanonstr⌟