Katsuki Bakugou Sizden Hoslanirsa!
╰►"Sfw: Safe For Work: Guvenli Icerik"
Size karsi daha nazik olur cunku sizi uzmek, zarar vermek istemiyor. Tabii bu kibarlik tatli soz ile degil, size karsi artacak olan tebrik/arkadaslik sozleri iledir. (Arkadaslik sozu olarak bahsettigim sey: kahraman isminiz ile seslenmesi ile olabilir.)
Sevgisini kolay belli edemez bu yuzden onun sizden hoslandigini anlamaniz kolay olmaz. Sevgisini daha cok sizinle daha fazla konusarak veya yaninda durmaniza izin vererek belli eder.
Bir gozu surekli sizin uzerinizdedir. Sizi izlemeyi ve her bir detayinizi incelemeyi cok sever. Gozleri sizi izlerken parlar ve o somurtkan yuzu, birkac saniyeligine de olsa gulumser. Onun size baktigini fark ettiginizde goz temasini kesmez, size neden baktiginizi sertce sorar cunku hislerini anlamanizdan sonra da onu reddetmenizden korkuyor.
Size karsi ilgisi daha da artacagi icin sizinle konusmak isteyecektir bu yuzden size laf atacaktir. Onun sozlerine alinmanizdan korkuyor bu yuzden "Hey, (sinirlendiginiz ama aranizi bozacak kadar ciddi olmayan, ikinizin arasinda olan bir soz/kelime)" diye seslenir ve sizin ona kizmanizi dinler. Bunu tamamen sinirli halinizi sevdigi ve sesinizi duymak istedigi icin yapar.
Egitimlerde karsi karsiya gelirseniz size acimasini beklemeyin, sizden hoslansa da ayrim yapmayacaktir. Tabii size fazla zarar verirse ozur dilemez, sonra ki egitimlerinizde size daha az zarar vermeye ozen gosterir. Eger ki birisi "ozur dilemeyecek misin?" derse, "egitimlerdeki bu riski goze alamayacaksaniz kahraman olmaya calismanin ne anlami kalir geri zekalilar" der.
Egitimlerde size kasitli olsun veya olmasin birisi zarar verirse o kisiyi haberiniz olmadan halleder. Size kasitli zarar verilmesine goz yumacak birisi degil ama hayatiniza karisamayacagini da bilir bu yuzden o kisiyi sanki kendisinin onunla sorunu varmis gibi halleder.
Beraber egitim yapmak isterseniz cogunlukla kabul eder ve baslarken "Kaybetmeye hazir ol, L/A (lakap adi)" der. Egitim sirasinda ona sertce saldirirsaniz size daha da sert karsilik verecek ve picce* siritacak cunku incinmediginizden emin olunca kendisini tutmayacak.
Picce*: Su savasirken yaptigi psikopatca olan siritisindan bahsediyorum.
﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋
Seseseselam!! Katsuki'ye asik olan birisi olarak bunu yazmak beni baya mutlu etti🖐️Ben fazla resmi konustugum icin maddelerim de benim gibi basbakan oluyor, uzgunum. Ben daha fazla madde yazmak istiyorum ama instagramda paylastigim iicn sigmiyor, buraya ekstradan yazarsam da igde paylasmadigim icin icimde kalir.. Belki st'de paylasirim icimde kalmaz. Ve Igde galiba anca ilk ucluyu paylasabilecegim cubku sigmayacak gibi duruyor. Tabii ben bu postu ne zaman paylasirim biliyorum. Tarih:
21.06.21 22.20 arkdslr.Bir de herkesin fikri ayni olmayabilir. Ben karakterlerden boyle vibe aliyorum, boyle de yaziyorum. Yok oyle davranmaz, yok oyle demez demeyin lutfen. Teskruler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Karakterleri Sizden Hoslanirsa᎒ Headcanon!
Rastgele⃕ Bnha karakterleri sizden hoslanirsa nasil davranirlardi headcanonlari !! ⃕ Post olmus hâllerini instagramda bulabilirsiniz, iyi okumalar! ⌜IG: bnhaheadcanonstr⌟