Eijirou Kirishima Sizden Hoslanirsa!
╰►"Sfw: Safe For Work: Guvenli Icerik"
Sizi, egitim yaparken kendi guvenliginizi ikinci plana koyup insanlari kurtarmaya calisirken gordu ve o an kalbinde garip bir sey hissetti. Hisse tam bir anlam veremedi bu yuzden size yardimci olduktan bir süre sonra bunu internette arastirmaya karar verdi. Arastirinca bunun ask oldugunu gordu ve kendisine, sizi ne olursa olsun uzmeyecegine dair bir soz verdi. (*1)
O, sizin bir numarali hayraninizdir ve basarili oldugunuz her seyde size destek olur. Sizi mutlu ve guvende gormek onu da mutlu eder cunku kendisine verdigi sozu bozmadigindan emin olur.
Egitimde karsi karsiya gelirseniz sebebi ne olursa olsun size zarar vermek istemeyecektir. Kendisine verdigi sozu bozmak istemez cunku bunun erkeksi olmadigini dusunur, bu yuzden egitimden once size "Sana zarar verirsem ozur dilerim Y/N" der ve sorun olmadigini soylediginde biraz da olsun rahatlar. Egitim sirasinda sana fazla zarar vermemeye ozen gosterir. Zarar verirse fazlaca özür diler ve surekli kendisine bunun hic erkeksi olmadigini soyler.
Egitim sirasinda birisi sana zarar verirse yuzu endiseli bir hâl alir. Bu sana guvenmediginden degil, sana zarar gelecek olmasindandir. Egitimi bozamayacagini bilir bu yuzden sizi izlerken kendisini tutar, egitim bitince sizi o kisinin yanindan alir ve yaralarinizi temizlemenize yardimci olur. Sonuc ne olursa olsun moralinizi yukseltmek icin sizi over, mutlu olursaniz mutlu olur.
Senin yaninda daha mutlu gozukuyor ve herkes bunun farkinda. Seni gordugunde sivri dislerini gostererek gulumser ve yanaklari hafiften kizarir. Bazen de elini ensesine koyar. Onu sana bakarken yakalarsan da kizarir ve sana el sallar, ona bakmayi kestigindeyse kalbini tutar ve "dostum, kalp krizi geciriyordum" diye mirildanir.
(*1): 'Sizden nasil hoslanabilirler, onlari nasil etkilediniz' gibi bir sey
﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋
Ayyy selam!! Kirishima'yi yazmak biraz zordu, ilk iki maddeyi 22 dakikada anca yazabildim. Fazla erkeksi olmaktan bahsetmis olabilirim cunku kirishima sizi uzmemek icin daha erkeksi olmaya calisir.
"Tabii, erkeksi olmak veya erkek olmak icin ozel bir sey yapmaniza gerek yok cunku erkek olmak davranislar tarafindan belirlenmez. Insan kendisini bir erkek olarak tanimlayabiliyorsa ve bir erkek gibi hissediyorsa erkektir, atanmis cinsiyetinden veya davranislarindan dolayi degil. Bu diger cinsiyetler icin de gecerli. Atanmis cinsiyetiniz cinsiyetinizi belirtmez, bunu unutmayin!!"
Kirishima'nin karakter ozelliklerini incelerken bu davranislarinin sebebinin ortaokulda yasadigi olaylar yuzunden oldugunu gordum, ki zaten animede falan da bahsediliyordu. Neyse, yarin denki'nin dogum gunu bu yuzden hizlica Mina'yi da yazip 00:00'da paylasacagim. Denki'ye canim feda😺💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Karakterleri Sizden Hoslanirsa᎒ Headcanon!
Acak⃕ Bnha karakterleri sizden hoslanirsa nasil davranirlardi headcanonlari !! ⃕ Post olmus hâllerini instagramda bulabilirsiniz, iyi okumalar! ⌜IG: bnhaheadcanonstr⌟