Nehezek a szemeim mégis mi a fene történt, tudtommal nem aludtam el ..
- Nemh kapokh levegőth !- próbáltam kinyögni magamból az igazságot.
- Nyugodj meg ez csak réssze a változásodnak !- szólalt meg mellettem az az igen ismert arogáns hang .
Lassan kinyitottam a szememet mégis nem azzal az ismert Derkel találtam magamat szemben .
- Most mi a fenéért nézel rám így ?- kérdeztem nagy nehezen mire arca enyhén megrezent .
- Az előbb még nem az volt hogy nem kapsz levegőt? Hirtelen mitől lettél tele élettel?!- kérdezte majd felállt mellőlem, na igen ez az az arc amit már megszoktam tőle.
- De az volt , viszont már semmi bajom !- mondtam és még mindig néztem .- Ha már semmi bajod akkor nem maradok tovább .- mondta , de rám nem nézet ez a köcsög félisten miközben mondta ... Nem érdekel hogy hogyan reagál , nagy nehéz felületen majd a kezéért kaptam . Mi- mi ez az érzés ??! Annyira furcsa érzés fogott el ahogyan megérintem a kezét . Mintha pillangók kezdtek volna száldosni a gyomromba.. Nem bírok tovább ülve maradni , úgy zuhantam vissza az ágyba mint egy zsák krumpli.
- Hey , Stiles !! Mi a baj ? Nem az volt hogy rendben vagy ? - fordult vissza , láttam egy pillanatig hogy utánam akart nyúlni de vissza húzta a kezét . Most az egyszer örülök is neki , mert komolyan .. Ez az érzés miatta van és zavar az hogy nem tudom mi ez az egész .. Én aki amúgy mindig mindent tud ... szóval jobb ha inkább nem ér hozzám .. ..- Ne érje hozzám !- mondtam halkan , na jó ... Nem akartam hangosan kimondani. Tudom hogy most az fog következni hogy mi a fenét mondtam , és miért beszéltem egyáltalán ... Nincs kedvem leállni veszekedni ezzel az időtával .
- Mit mondtál?!- kérdezte , na tessék erről beszéltem én ...
- Azt hogy ne érje hozzám ... Hagyjuk kérlek ezt az egészet . Fáradt vagyok piheni szeretnék !- mondtam és a másik irányban fordítottam a fejemet ..
- Ne játszd itt nekem a hercegnőt , akkor foglak meg amikor akarlak. Bárhol és mindenhol . - mondta és arcomat maga felé fordította ... Ne ne megint ez az érzés , ez a jóleső érzés..Egyre jobban bizsereg a testem ... Majd egy olyan dolog történt amitől legszívesebben itt helyben lennék öngyilkos. Sóhajtottam egyet , de nem ez a ' ja jót kajáltam ' sóhaj volt ... NEM BASSZA MEG .. nyögtem ... Érted hangosan nyögtem egyet .. Stiles mi a f.sz van veled ..
Valahogy tudtam hogy Derek hogyan fog reagálni.. Sehogy inkább csak lefagyott.
- Mi volt előbb ez a hang ?!- kérdezte mire a vöröslő arcomat elforditottam tőle ... De ugyan azzal a mozdultal mint az előbb vissza fordította az eredeti helyére.
- Ahh .. - na jó adjon valami most azonnal egy puskát és fejbe ...
- Mi volt ez ?- kérdezte újra ..
- Semmi !!..- mondtam de újra már nem tudtam elforditani a fejem..
- Na jó nem bírom tovább ...- mondta majd számra hajolt . Nagy meglepődéseben a szám enyhén ketté vált.. Ő meg kihasználta a figyelmetlenségem és mélyen letolta a torkomon a nyelvét....🤫🤫🤫🤫🤫
ESTÁS LEYENDO
Ha a határok elmosódnak
De TodoNem követi pontosan a sorozatbeli időket, szálakat, korokat. Stiles (Stilinski) , Derek(Hale) egyre forrósodo kapcsolatáról szól, elfogadásáról és a szerelemért való küzdelem. Új dolgok amiket együtt kell megoldaniuk. (Fiúxfiú történet akinek nem ke...