- Te tudtad hogy itt ekkora választék van ?!- lepődtem meg a bolt előtt.. ez hatalmas és tele van gyerek cuccokal , azt hiszem nehéz lesz így választani ..
- Derek.. hát te ?!- na ne nem mondod komolyan hogy egy nyugodt napunk sincs..
- Ki az ott melletted ?! Hol van Stiles?!- egyáltalán miért van itt Melissa van egy felnőtt fia , nem hiszem hogy neki akar gyerek ruhát vásárolni .
- Ő itt . Nem is ismered fel ? Gyerek kora óta ismered és mégse ..- a jó anyádat .. most komolyan miért kell segítséget adni így lehet nem jött volna rá ..
- Stiles ?!! Tényleg te vagy az ?! Miért vagy női ruhában?! Elsőre fel se ismertelek..- járt körbe Melissa , kezemet gyorsan arcom elé kaptam ez annyira zavarbaejtő.
- Kinek az ötlete volt ez ?!- állt meg előttünk , Derek-re pillantottam . Szemei jukat égetnek bennem ..
- Sejthetem volna , csak is te vagy képes ilyen húzásokra . - ölelt végre magához Melissa .
- Szerintem kicsit furcsán néztek volna rám , ha férfiként hatalmas pocakal sétálok végig az áruházban ..- több ájulás is megtörtént volna abban biztos vagyok .- Valószínűleg igazad van . Tényleg úgy nézel ki mint egy nő , egy nagyon szép nő . - ne folytassa így is olyan zavarban vagyok már . Nem hittem volna hogy bárkivel is találkozunk a barátaink közül.
- Na de nem zavarlak titeket tovább így is szegény Stiles-t olyan zavarba hoztam ..- igen még jobban mint ahogy Derek szokott.
- Szép napot , küldj képeket hogy miket vetettek a kicsinek! Sziasztok!- sietett el mellőlünk , néha olyan érzésem van mintha az anyám lenne . Különös de jó érzés.
- Hát legalább már tudjuk hogy nem látszol férfinak , édes !- csipet fenekembe , rá csaptam mellkasára .
- Ezt ne itt , vásároljunk és menjünk haza !- sürgetem szerelmemet .
- Miért akkarsz ennyire sietni ? Talán a babával van valami ? - simitott hasamra .
- Nem .. kicsit már szorít odalent.. tudod ..- néztem rá , csak le esik végre már neki..
- Szóval szorít odalent , igaz ?!- ne húzd az agyam vagy én húzok meg valamit aminek nem lesz jó vége....
- Szóval folytatjuk amit a boltban elkezdtünk ?- nope ,elment a kedvem .. ahogy megláttam magamat .. neki nem én kellek hanem a női kinéztem .
- Majd máskor . Megyek inkább le pihenek egy kicsit.. - tettem le azt a csekély szatyor mennyiséget amit Derek rendet hogy felhozam .
- Hey , mi a baj ? Stiles rosszul érzed magadat ?!- sietett rögtön elém kezemért kapott rögtön elléptem érintése elől.
- Stiles mégis mi a baj ? Ne csináld ezt velem kérlek ..- húzta le a párokát a fejemről .
- Én .. tényleg én kellek neked .. Ahogy most nézel rám az teljesen más mint amikor önmagam vagyok .. Sajnálom hogy nem vagyok nő .. Boldogabb lennél egy nővel , igaz ?!- sírtam el magamat, ezt érzem de mégse .. Mégis Derek előttem csak is nőkkel van volt érthetetlen hogy miért engem választott.
- Ne butáskodj! Téged szeretlek senki mást , férfi vagy nő lennél nekem mindegy lenne .. Sexy vagy és nem tehetek arról hogy így és úgy is vágyom rád !- simitott arcomra gyengéden.
- Sajnálom .. Tényleg nem tudom irányítani az érzelmeimet mostanában..- csókoltam ajkára értelmesen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha a határok elmosódnak
AcakNem követi pontosan a sorozatbeli időket, szálakat, korokat. Stiles (Stilinski) , Derek(Hale) egyre forrósodo kapcsolatáról szól, elfogadásáról és a szerelemért való küzdelem. Új dolgok amiket együtt kell megoldaniuk. (Fiúxfiú történet akinek nem ke...