Lassan próbáltam kinyitni elnehezedett szemhélyamat. Végre sikerült.
Hálát adok ilyenkor hogy apa sokáig dolgozik. Erről hogy mit teszek magammal senki nem tud, de ez így van jól. Lassan próbálok a hideg csempén felkelni. Most veszem észre a kisebb vértocsát alattam.
Jó lehet most kicsit át léptem a határt. De kellett most ez nekem ő itt van a városban...nem bírom ezt így. Jobb lett volna ha nem ébredek fel. Csak tudod apával és Scott-al nem tehetem ezt meg.
Valahogy csak fel kellek a köröl. Nagy nehezen megtartom magam a csapnál és le mostam kezemről az oda száradt alvadt vért. Lassacskán készen lettem és bele néztem a tükörbe, jó lehet nem kellett volna de így értem miért aggódtak annyira értem.Nem vagyok egy jó látvány beesett arc nagy barna karikák a szemem alatt hófehér bőr. Valahogy nagyon gyorsan össze kell kapnom magam. Ha apa így meglát megint orvoshoz akkar majd rángatni. De nekem semmi bajom.
Gyorsan valahogy kicsit több életét sikerült magamba lehelni. Éppen ebben a pillanatban korog a gyomrom akkorát hogy még a szomszédban is halották.
Belegondolva ma csak egy szendvicset ettem tudom ez nem normális de nem tudok többet, lehet lelki állapotom is közre játszik.
Eszem megáll 01:25 van most komolyan 11 órát voltam kiütve na jó még végül majdnem sikerült meghalni. Jó jó itthon ezt nem lenne jó megtenni apát sajnálnám a látványom miatt.
De ha már úgy is leértem a konyhába összedobok egy szenyát ma már úgyse fogok aludni lehet olvasok vagy kutatók apa cuccai között. Jaj tessék csak emlegetni kellet. Hallom ahogy csukodik az ajtó.
-Stiles! Miért vagy még ébren? - kérdi dühösen de láttom a szemében az aggódást.
-Ne aggódj apa ma már ki voltam ütve kb 11 órát. - mosolygok rá mégis jó hogy azt hiszi aludtam haha...
-Viszont apa valami történt? Sokkal idegesebbnek látszól mint amúgy - meg kell valljam amúgy ő mindig ideges.
-El rabolták Mellisát. - oké én most ejtettem ki kezemből a vizet és léptem hátra kettőt hogy meg tudjak támaszkodni valamiben. Ezt apa is észre veszi.
-Minden rendben Stiles? Nagyon rosszul nézel ki. - mondja - Persze minden rendben csak ez nagy sokként ért. Apa Scott-al mi van? - igen Scott anya Mellisa és én is gyerekorrom otta ismerem, így jó hogy szívemre veszem.
-Arra gondoltam mivel a te barátod így most kell neki a segítség. - ez igaz.
-Rendben apa, át hívom maradjon itt addig amíg rendben lesz minden.
-Scott! - szólok bele a telefonba. - Figyi hallottam mi történt és apa meg én úgy gondoljuk jó lenne ha most át jönnél hozzánk. - fura hogy nem rögtön válaszol aggódom érte.
-Jó várj kicsit össze szedem a cuccaimat .
-Rendben siess és mindent megbeszélünk -teszem le a telefont és csinálok helyet a szobámba. Gyorsan míg ide nem ér el kell rejtenem a vérszagot ha nem akkarom hogy rá jöjjön mit is teszek magammal. Szaladtam a fürdőbe keresni valamit ami jól elnyomja a vér szagát..
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha a határok elmosódnak
AcakNem követi pontosan a sorozatbeli időket, szálakat, korokat. Stiles (Stilinski) , Derek(Hale) egyre forrósodo kapcsolatáról szól, elfogadásáról és a szerelemért való küzdelem. Új dolgok amiket együtt kell megoldaniuk. (Fiúxfiú történet akinek nem ke...