Preeta is thinking that Karan is intoxicated.
Preeta-Oo my god!! Karan tumhein to nasha Ka assar horaha hey!! Mein tumhein room mein leke jaati hoon.
Karan-(mind)-Oo to madam mo Lagta hey ki mein Nashe mein hoon. To Chalo yeh hi Sahi hey!!
Iskey sath thoda romance Karne ka vaqt milega.
Preeta-Chalo.
Karan-Nahin Mujhe Nahin jaana. Hum bahar snow 🌨️ mein jayenge. Please 🥺 na(cutely)
Preeta-Aww Bajarbattu tum kitney cute hoo. She kissed his right cheek.
Chalo snow 🌨️ bahar chalte hein.
Both go together with hand in hand and Prithvi is watching them and getting mad.
Prithvi-(mind) Preeta ji ne USS Gilli Danda Player'' Ka hath kyun pakda hey!!!
Outside snow 🌨️ is falling on both Preeta & Karan.
Preeta stretches her arm. The snow are falling across her body.
Karan- Preeta, wapas aajao bhig jaagi.
Preeta- Karan Yaar Kitna aacha lagraha hey yeh barbh tum BHI aajao na.
Since the snow 🌨️ rain is very heavy Preeta gets completely drenched . Her dress 👗 is completely wet.
She comes near Karan & stands beside him.
After some time she starts shivering.
Preeta-Hooh!! Bahut thand laggrahi hey!! She rubs her palms and blows them.
Preeta-Karan bahut thand lag rahin hey!!
Karan-Maine Bola tha na mat bhigoo kyun bhigi. Ab hum ese hotel🏨 BHI Nahin na Sakta. Chalo yahin kahin aaspass Ruk jate hein.
Preeta-Okay Chalo..
They walk a mile.
Preeta-Karan Woh! Dekho wahan eeak Ghar hey!! Aaur dekhna SE Lagta hey ham wahan Ruk Sakta hein.
Karan-Sahi Kaha Preeta!! Wahan koi hey BHI Nahin.
Preeta & Karan go inside the hut...
Karan- Accha mein lakdiyan Lata hoon. Use mein SE aag jaleyenge. Tumhein thand BHI nahin lagegi.
Tum beith jao aaram SE!!
Preeta-Okay❤️
Karan brings the sticks and places them. He lights fire 🔥.
YOU ARE READING
GAME OF DESTINY ♥️
RomantikContinuation from Karan's & Monisha's wedding in which Preeta comes & sits with Karan under veil. ⭐What if Preeran get Married! ⭐What if Rishabh loves Sherlyn! ⭐What if Prithvi cheats Sherlyn! ⭐What if Sherlyn turns Positive! ⭐What if Preeta is not...