Next Morning!!
Preeta woke up!!
She went to washroom!! She got fresh & came out of the washroom!
Preeta's look👆
Preeta-Karan utho na!! Subah ho gayi!! Common get up!!
Karan-(sleepishly)-Sona Dona babydoll ❤️
Preeta-Tumhara Kuch Nahin hosakta!! Pata Nahin Tumhara kya Hoga!! Jab mein tumhein choodke chali Jaungi!!
She was to go!! But Karan pulls her!! As a result she falls on him!!
Karan cups her face!!
Karan-Vada Karo ki tum mujhe Kabhi BHI chodke Nahin jaoage!! Promise Karo!!
Preeta-Accha Baba promise ab jaane do!! Aur uth jayo!!
She runs to Kitchen!!
Karan gets fresh!! He comes down!!
Sherlyn-Good morning Everyone🌅
Preeta-Good morning 🌄She goes near her!!
She whispers-Waise kaal Raat kafi acchi neend ayi Bina USS chudail ke aur Uske awaaz BHI Subha Nahin suna kya shanti!! Hey bhagwan!!
Sherlyn-Bilkul Sahi!! Aur uska Ganda shakal BHI Nahin Dekha!!
Now Then Akshay's family arrives!! He is welcomed by everyone!!
Kareena-Is Baar ham Shaadi ke date Nikal Deta heein!!
Akshay-Haan Aunty,Iss Baar mein Shaadi Karke hi jaunga Dubai wapas!!
Kritika starts Blushing!! Preeta playfully hits Kritika's shoulder!!
Preeta-Hayee koi bahut Sharma Raha hey!!
Sherlyn-Aur laal BHI ab hogaya hey!!
All this time Akshay was staring Preeta!! Her face,her glossy lips, her body curves & bare Waist!!
Preeta-Mein chai leka Aati hoon!!
Akshay's mom-Ji!!!
She goes to make tea! At that time Akshay makes an excuse & goes to Kitchen!! He sees Preeta making tea!! He was staring her lustfully!!
Akshay-(mind)Kash mujhe yeh pehle Mili Hoti!! Hayee kya lagti hey!! Maana padega Karan ki haar Raat bahut rangin Hoti hogi!!
He turns off the lights!!He goes & backhugs Preeta!! Preeta felt bit uncomfortable!!
Preeta-Karan?
Akshay-(mind)-Yaar ye mujhe Karan kyun Samajh rahi hey!! Chalo koi Nahin ESA hey ussa chuna Ka mouka miljayega!!
He starts Caresses her waist!! Preeta felt uncomfortable & pushed him!! She was about to on the Lights but Akshay ran away!!
She makes the tea!! She serves them!!
While serving Tea to Akshay Preeta felt extremely uncomfortable as Akshay intensionally held Preeta's hand!
And was not leaving!!
Preeta-Akshay Mera hath chodo!!
Now he left her hand!!
Kareena-To Preeta beta aur Kritika tum dono shopping pe chale Jana!!
Preeta-Ji Bua!! Ap tension mat lejiya!!
Kritika ki Shaadi ke responsibility Sab MERI hee! Ap tension mat lejiya!!Trio from background-Hamare Bina!!
They were Pranbir & Rhea!!
Everyone knows their story I hope in kkb.So In my story:-
Rhea & Prachi will be daughter of Kareena!!
Prachi was not with Kareena from childhood!! They meet at college! And Kareena then got to know of Prachi being her daughter!
Rhea hates Prachi (but will soon turn positive)
Ranbir & Prachi love eachother!! But due to Rhea's deal Prachi is not confessing!!
Prachi is very close to Preeta!! Because Preeta had raised Prachi!! Prachi loves Preeta to the core!! Ranbir too respects Preeta!!
Ranbir's mom is bestfriend of Sarla & Preeta's father!! So Preeta & Pallavi share a very good bond!!
Precap-Shopping, Preeta learns Akshay's intension
YOU ARE READING
GAME OF DESTINY ♥️
RomanceContinuation from Karan's & Monisha's wedding in which Preeta comes & sits with Karan under veil. ⭐What if Preeran get Married! ⭐What if Rishabh loves Sherlyn! ⭐What if Prithvi cheats Sherlyn! ⭐What if Sherlyn turns Positive! ⭐What if Preeta is not...