Preeran come back from Manali to Mumbai. They both had a very good smile 😊 in their face.
They entered!!!
Karan-Hi guys!! Humlog wapas ayega!!
Sameer & Kritika come & hug Preeta.
Karan widens his eyes.
Sammer & Kritika- Bhabhi we missed you!!
Preeta-Even I missed you!!!
Karan-Huh!! Melodrama! Missed you. Bhai mujhse BHI koi puchage Mujhe hug karega Nahin!! Sara pyaar sirf Bhabhi ko!!
Huh!!
Preeta-Tum Jealous ho rahe ho!!
Karan-Tkl
Preeta-Aur jealous na hoo ESA Kabhi nahin Hoga!!.Karan-To tumna Jaan liya!!
Preeta-Like as alwaysRakhi- Puttar tum dono aagaya.
She hugs Karan & Preeta!!
Kareena-Beta tum dono jake fresh hojao ham khaana khayenga phir!!!
Preeta-Ji, Bua.
Preeran leave to room & get fresh. They come down.
Preeta starts serving food.
Sameer-Preeta Bhabhi Aapne bataya Nahin Waise Aapka honeymoon kaise Raha.
Aapne kya kya Kiya(teasingly 😝)
Preeta-Ghuma, khaana khaya aaur shopping Kiya that's it!!!
Sameer-Aaur Kuch bhi nahin(teasingly 😝)
Karan understood his teasings.
Karan-Waise agar Sammy agar Tujhe jaana na hey ki honeymoon mein kya hota hey!! To BHI Shaadi Karla phir Sab Samajh Jayega
Rakhi-Ab jasi majak baad mein kal shivrtari hey!! To Ghar PE puja Rakhi gayi hey! Maine sarla ji ko inform kardiya hey.
Sammy-Iska Matlab Shrishti BHI aayegi?
Preeran pass teasing smile to Sammer
Preeta now sits in the chair & starts eating.Karan starts caressing Preeta's leg. Her breath get hitched. She stops eating.
Dadi notices this!! She asks Preeta why she is not eating!
Preeta- Nahin Dadi Kharahi hoon. She is eating silently & suddenly stamps Karan's foot. Karan shrieks in pain. Preeta smirks in mind.
Preeta(with extra concern)- Karan tum thik ho na!!
Karan-Yay I am fine. He glares Preeta & She Smirks.
Pooja Day:-
All guests have come. Including Prithlyn. Sherlyn is feeling very guilty for cheating with Luthras and is trying to talk to Preeta.But Preeta ignores her..

Preeta's look👆
Preeta and Karan are roaming together. When some ladies see them!!1st lady:- Kya baat hey! Karan tujhe to eak bahut soni kudi Mili hey!! Bohat hi pyaari dekhrahi hey!!
Dono Bilkul Perfect dikh raho hoo. Karan smiles Preeta blushes.
2nd Lady- Waise itni pyaari Ladki Tujhe mili kahaan.
Karan-See, I am tkl mein khud perfect hoon, to Mujhe Sab cheezein perfect milegi. Like Perfect wife too.
YOU ARE READING
GAME OF DESTINY ♥️
Storie d'amoreContinuation from Karan's & Monisha's wedding in which Preeta comes & sits with Karan under veil. ⭐What if Preeran get Married! ⭐What if Rishabh loves Sherlyn! ⭐What if Prithvi cheats Sherlyn! ⭐What if Sherlyn turns Positive! ⭐What if Preeta is not...