♡ szakítás után | hyung line

703 45 16
                                    

étellel kapcsolatos megmaradt illatok

⤅ heeseung - kókuszdió

mindig is nagy volt a nyomás heeseungon, hogy a legjobb legyen mindenben. az "ász" cím lett az, amely több várakozást adott, mint amire eredetileg számított. de a sok stressz, kritika és gondolat, hogy jól döntött - e, mindezek ellenére, te mindig ott voltál neki. a jelenléted lett a vigasz forrása, amit az ász beengedhetett, és ő csak lee heeseung lehetett. az öleléseid, ezek voltak a kedvencei. amikor megölelt, azonnal találkozott a kókuszos samponod illatával. amikor megcsókolta a fejed tetejét, ott volt a kókuszos samponod illata. mielőtt elaludt, befúrta a fejét a nyakadba, s mindig találkozott a kókuszos samponoddal. soha nem tudta, mennyit jelenthet neki a kókuszdió illata. ott volt, amikor felébredt, és ott, amikor elment aludni. de a mai nap, nagy súllyal a szívében, s több ezer kusza gondolattal megy aludni. a kókuszos samponod illata a párnahuzata rostjain marad, de nem voltál itt, és nem volt senkije, akit megölelhetett volna.

⤅ jay - a kedvenc teád

a teád illata olyan volt, amit jay túlságosan is ismert. szükséged volt rá, amikor felébredtél, jaynek ezt sikerült korán megtanulnia az együttélés kezdeti szakaszában. néha hajnali kettőkor csináltál egy csészével, hogy meg tudd csinálni a feladatod mielőtt elaludtál volna. az illat néha felébresztette, ami arra késztette, hogy megkérjen, hogy gyere vissza az ágyba, csak azért, hogy elmondd neki, hogy majdnem kész vagy. máskor, annak ellenére, hogy a koffeintartalom, csináltál egy csészével lefekvés előtt. egy nap elfogyott a méz, amit általában a teádhoz használtál, és megkérdezted jayt, hogy használhatod-e, amire ő válaszolt,

"nem kell kérdezned, szerelmem. ami az enyém a tiéd is. " azóta az ő mézét használod ahelyett, amit megvettél, mivel a teád csak egy kicsit tette édesebbé. ez vezetett ahhoz, hogy folyamatosan szükség volt arra, hogy az élelmiszerboltból újratöltsétek az adott terméket, de ez egyikőtöket sem zavarta. miután kiköltöztél, hátrahagytál néhány teafiltert. bármennyire is nem akarta bevallani, jay készített egyet időről időre, amikor hiányolt. ma este a méz maradék cseppjeit használja az utolsó teafilteren, amit hátrahagytál, s becsukta a szemét, miközben az illat az orrát éri, abban a reményben, hogy érzed a jelenléted.


⤅ jake - sütik a sütőben

szerettél sütni, amit jake mindig is támogatott. de a legfurcsább és legfurcsább időkben csináltad. néha akkor sütöttél, amikor felébredtél, és ketten reggelire sós süteményt ettetek. máskor az éjszaka közepén sütöttél, ahelyett, hogy aludtál volna, mert "úgy érezted jó lesz". jake szerette a sütőben lévő sütik illaták, nem érdekelte, ha felébresztette, mert olyan jó volt. de egy éjszaka még jobban beléd beleszeretett, majd belenézett a sütőbe, és látott valamit, ami csont alakú volt.

"mik ezek?" kérdezte.

"ajándékok laylanak. ha tetszik neki, többet sütök, így nem kell mindig megvennünk őket." azon az éjszakán a sütik illata nyomot hagyott a szívén, amikor rájött, hogy ugyanúgy törődsz laylával, mint ő, olyan mértékben, hogy házi készítésű kutyakekszeket adsz neki. ahogy layla megeszi az utolsó csemegét, amit közvetlenül az indulás előtt készítettél, jake nem tudja megállítani a könnyeit, nem tudja megállítani a gondolatait, és nem hagyhatja abba a hiányolásodat.


⤅ sunghoon - fokhagyma

fokhagyma a serpenyőben, ismerős illat a legtöbb ember számára. ez az első illat, ami megüt, amikor belépsz a konyhába, néha már az első lépésnél a házba. sunghoon mindig is szerette a fokhagyma illatát, emlékeztetve őt a gyermekkori ételekre és a különleges vacsorákra. amikor veled randizott, a fokhagyma illata más értelmet kapott, mint az anyja ételei és a régi otthona. a fokhagyma illatát hátsó ölelések és állandó ugratás kísérte. úgy tűnik, eredményeként sült rizs vagy pirított zöldségek voltak, többek között annak érdekében, hogy megpróbáljon egészségesen enni egyszer. végtelen nevetéssel és sikertelen kísérletekkel járt az új receptek kipróbálására, mivel egyikőtök sem volt valójában igazi szakács. egyre jobban megszerette, megtalálta lelkének mélyére nyúló illatot, a létezéséről nem is tudott. a fokhagyma illata a serpenyőben szép, de ha elhanyagolják, könnyen éghet.

__________________

köszönöm a 10k megtekintést és 1k vote-ot!!!

(ne zavarjon titeket ez a kép, i just love him sm<\3)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(ne zavarjon titeket ez a kép, i just love him sm<\3)

love y'all<3

legyen ilyen a maknae line-al is?

enhypen imagines ✓Where stories live. Discover now