találkozunk jejun | yang jungwon

428 36 32
                                    

figyelmeztetések/megjegyzés: gn!reader SQUID GAME SPOILERS, squid game!au, halál említése és következményei , a jungwon és az olvasó közötti kapcsolat lehet plátói vagy romantikus, rajtad múlik

______________________

láttad őt az egyetemen. tagja volt a taekwondo csapatnak, mindig egy nagy táskát cipelt, tele a sportolói cuccával.

ő is részt vett az általános történelem óriádon. diák-sportolóként természetes volt, hogy mindenki vonzódik hozzá. valóban népszerű volt. ezért voltál olyan ideges, hogy mellette ültél, amikor megbíztak, hogy legyetek partnerek egy papírhoz.

"soroljuk fel a papír különböző részeit, aztán osszuk fel. " mosolyogva javasolta, a kezedben lévő rubrika lapra mutatva. gyengéden elvette tőled, ujjai súrolták a tiédet.

közelről aranyos volt. aranyosabb, mint amikor messziről csodálnád.

"jungwon," a semmiből suttogtál. kvízszerűen szemügyre vett, szemöldökét felemelte. a szemeid tágra nyíltak, amikor rájöttél, mit tettél.

" e-ez a neved, ugye?" mondtad, próbálva kilábalni a szégyenből. kuncogott és bólintott, visszaadta neked a papírt.

"igen, én vagyok."

utána soha többé nem beszélhettél vele. soha nem dolgoztatok együtt egy másik projekten, soha nem mondhattatok egymásnak dolgokat, mint a "szia" és a "hello", amikor elhaladtatok egymás mellett.

láttad őt az egyetemen. tökéletes, népszerű, és az utolsó ember, akit egy ilyen helyen látni.

"jungwon."

remegtél, ökölbe szorítottad a kezed, ahogy egyenesen álltál, mint egy tábla. persze, hogy nem nézett vissza. még csak nem is válaszolt.

"green light."

jungwon egy pillanatra feléd fordult, a szemei kiszélesedtek, ahogy tekintete rád szegeződött.

"menj, menj!" suttogtál hangosabban, ujjaid bökted a hátába, miközben előre lökted. az óriás babaszerű karakter még mindig a zöld fény fázisának közepén volt, a fennmaradó játékosok rohantak el mellettetek.

"ne bújj mögém," mondta, hangja kissé fenyegető volt, ahogy kocogott előre.

"red light."

beszorítottad a szemed, ahogy megfagytál, lövések csengtek egymás után, ahogy több játékos kiesett. hangos puffanást hallottál magad mellett, és kétségbeesetten kinyitottad a szemed, remélve, hogy nem jungwon az.

megkönnyebbülten sóhajtottál, ahogy magas alakja még mindig előtted állt, vállai feszültek voltak és szélesen álltak, miközben az óriás baba tekintete előtt állt mozdulatlanul.

"green light."

jungwon hátranyult, majd kezedet megfogva rántott maga elé. tiltakoztál, és teljesen ki voltál téve a karakter mozgásérzékelőinek.

"majd később megköszönöd, ha először átlépted a határt," mondta az összezárt fogain keresztül, még jobban előre rángatva.

"kaphatok egy köszönömöt, azért amit tettem korábban? "

felnéztél, látva azt, hogy jungwon közeledik hozzád a saját vacsorájával a kezében. a padlón telepedett le melletted, miközben kicsomagolta az ételét.

"minek köszönném meg? elrontottad a stratégiámat, " néztél rá, majd kiharaptál egy falatot a szendvicsedből.

"szinte az összes mögöttem álló ember meghalt," mondta tényszerűen a fiú. "ha nem engedtelek volna el először, te is közéjük tartoztál volna. "

enhypen imagines ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora