☺︎︎ 𝗛𝗘𝗘𝗦𝗘𝗨𝗡𝗚-!
heeseung érett lenne, ha az érzéseiről van szó. először kevés időt vett igénybe az, hogy rájöjjön, hogy csak egy crush vagy a számára, vagy tényleg oda van érted. megpróbálna jobban megismerni, mielőtt az érzései alapján cselekedne. például, hogy véletlenszerű beszélgetéseket folytat veled, és megkérdezi, hogy telt a napod. megpróbálna mindig lenyűgözni, és azzal is próbálkozna, hogy csak a jó oldalát lásd. de egy nap, amikor végre úgy döntött, hogy bevallja neked, egyenesen odament hozzád a kávézóban, és azt mondta, hogy kedvel téged.
☺︎︎ 𝗝𝗔𝗬-!
jay tompa és magabiztos lenne. például egy nap a semmiből oda sétál hozzád a suliban, s kertelés nélkül a lényegre tér. és semmiképpen sem vonja be szavait cukorral. egyenesen megmondta, hogy kedvel téged, és randira akar vinni, nem is érdekelte, hogy vannak-e körülötte emberek.
☺︎︎ 𝗝𝗔𝗞𝗘-!
ez a cukiság nagyon ideges lenne miatta. fogalma sincs, hogyan kellene bevallania bárkinek az érzéseit. például egy nap odajött hozzád ebédszünetben, és először a szokásos beszélgetést folytatta le veled. de aztán hirtelen azt mondta, hogy van mondanivalója. aztán annyira bepánikolt, hogy csak egy sor szót elmormolt. nem értettél meg semmit abból amit mondott, mert olyan gyorsan mondta, hogy meg kelled kérned, hogy ismételje meg. aztán félénk lett, és kínosan elpirult. de aztán végül erőt vett magán és elmondta, hogy imád téged.
☺︎︎ 𝗦𝗨𝗡𝗚𝗛𝗢𝗢𝗡-!
sunghoon nagyon rossz abban, hogy eltitkolja az érzéseit. mindenki tudta, hogy rajong érted, kivéve téged. de először nem igazán akart lépni, mert azt hitte, hogy csak egy apró crush vagy a számára, de ezt mindenki másképp látta. de aztán a tagok végül meggyőzték, hogy valljon, viszont tudta, hogy ha bevallja előtted, akkor csúnyán elszúrja, ezért írt egy levelet, hogy kedvel téged és randizni szeretne veled.
☺︎︎ 𝗦𝗨𝗡𝗢𝗢-!
elég nyugodt lenne, és egyáltalán nem lenne ideges. bármikor kész lenne bevallani. biztos, hogy a legklisésebb módon teszi azt meg. példának felhozva: egy kézzel írt levelet hagyott a szekrényedben, amiben az áll, hogy találkozz vele óra után, és amikor találkozol vele, a legszélesebb mosollyal üdvözöl és rózsát ad neked. akkor a legaranyosabb és legszeretetreméltóbb módon vallana. és amikor elfogadod az érzéseit, olyan hangosan "le esik az álla", mint egy drámakirálynőnek.
☺︎︎ 𝗝𝗨𝗡𝗚𝗪𝗢𝗡-!
sok bátorság kell neki hozzá, hogy eljöjjön hozzád, és bevallja az érzéseit. úgy tervezte, hogy hosszú ideig közeledik hozzád, de minden alkalommal meghátrál. így amikor végre magabiztosnak érezte magát, úgy döntött, hogy bevallja, a legnagyobb mosollyal az arcán fog megközelíteni. de amint meglátja, ahogy rámosolyogsz, a szíve egy nagyot dobban és az elméje kitisztul. botladozna a szavaival. egy értékes ember, aki mellesleg nagyon aranyos:)
☺︎︎ 𝗡𝗜-𝗞𝗜-!
annyira ideges lenne, és még egy egész beszédet is gyakorolt, hogy elmondja. egy véletlenszerű napon odalépett hozzád, magabiztosnak és bátornak érezte magát, de amint meglátott, elfelejtette az összes szót, amit el akart mondani. ettől olyan ideges lett, és elkezdett pánikba esni, és elejtett néhány cringe pick up linet. olyan cuki és talán egy kicsit kínos lenne. de aztán visszanyerte a nyugalmát, és egyenesen megkért, hogy menj el vele randizni iskola után.
_________________________
múlthéten kimaradt az ígért rész:)
aki látta : mi a véleményetek a squid game-ről? 😭