étellel kapcsolatos megmaradt illatok
⤅ sunoo - enyhén égett francia pirítós
francia pirítós mindig az volt, amit sunoo szeretett. egy éjszaka a hűtőben lévő összetevők kifogytak, és a rendelés nem volt olyan dolog, amit megakartál tenni, ezért úgy döntöttél, hogy francia pirítóst készítesz neked és sunoonak vacsorára. főzés közben sunoo bejött a konyhába. számos módon elterelte a figyelmedet, ami elégetett francia pirítóshoz vezetett, ami megtöltötte a levegőt. de mivel az étel nem olyan amit ki kellene dobni, sunoo megette, hiába volt kicsit égett. amikor ott voltál nála, a pirítós rendszeressé vált (leginkább vacsorára) és mindig várta is ezt. ma este viszont ő csinálta. nem figyelt rá, túlságosan belekeveredett a kíváncsiságba, milyen lenne, ha itt lennél. az égett szag betöltötte a levegőt, emlékeztetve őt arra, hogy a szereteted leégett és hamuvá vált.
⤅ jungwon - vanília
nem tudtad milyen okból, de szeretted a vaníliát.szeretted sütikben. mindig ezt az ízt választottad, ha fagyit vettél. általában csak egy kicsit túl sokat tettél a sütibe, mint amit a sütik sütésekor kellett volna. akármikor megcsókolt a vanília íze az ajkaidon volt. tetszett neki, annak ellenére, hogy a vaníliát unalmasnak tartották, a vanília egyedülállóan te voltál. jungwon megtudta, hogy te minden vagy, és nem csak vanília imádó. szórakoztató és spontán voltál egy bizonyos fajta kreativitással, amit még soha senki más nem látott. színes és mosolygós voltál, a nap jobbik része, amit mindig is várt. de valahol lent, jungwon szerelmét vaníliaként láttad, és nem tehetett semmit, hogy megváltoztassa.
⤅ ni-ki - eper
az eper ize az ajkadon volt, mivel ilyen ízesített rúzsod volt, amit mindig is viseltél, amit neked vásárolt. de az eper különleges helyet tartott a szívében ettől eltekintve. furcsának találtad, hogy ni-ki szerette megmelegíteni az epret (valamint más dolgokat), és nem haboztál , hogy kötekedj vele róla. de az állandó ugratásod ellenére mindig felmelegítesz neki egy tál szamócát. amikor meghallotta a mikrohullámú sütő ismerős hangját és megérezte levegőt betöltő szamóca illatát, a szíve egy kicsit gyorsabban dobogott, és a gyomra alján ugyanazt a meleget érezte, mint egy ember, miközben tábortűz mellett pihent. a szamóca illata azt jelentette, hogy a jelenléted a közelében volt. de ma, ahogy a szamóca illata kitölti a levegőt keverve a mikrohullámú sütő hangjával, a szíve a csendes-óceán fenekére süllyed, míg a gyomra alja úgy érzi, mintha az antarktiszon lenne. a szamóca illata most azt jelentette, hogy elmentél.