végre, a szárnyak elszálltak| park sunghoon

751 32 6
                                    


Sunghoon őrangyal volt. Bár nem túl jó, de mégis - ez volt a feladata, hogy megvédje az embert, aki mellé ő volt rendelve.

Szerencsére (vagy ebben az esetben szerencsétlenségedre), Sunghoont neked osztották be.

Sunghoon nem volt nagyon lenyűgözve ezzel, és már kitalálta az okát, hogy miért  van szükséged egy őrangyalra. A hülye barátod megcsalt a legjobb barátoddal. Túl sok ilyet hallott már, s hallgathatta ugyanazt a történetet újra és újra. De amikor megkapta a kórlapod és a segítségének okait, üres volt.

a korodon, a neveden és a személyes adataidon kívül, ami minden személyazonosító igazolványon rajta volt, nem volt semmi kitöltve.

Majdnem nem volt okod, hogy őrangyalt kapj. És pontosan ez az, amiért a fejesek Park Sunghoont adták.

Nem volt összefüggésben az életeddel. Egyszerűen éltél. Akár boldog voltál, akár nem, nem számított neked. Amíg átvészeled a napod, és sikerült visszabújnod az ágyba, nem volt semmi bajod. De nyilvánvaló, hogy nem kellene így élned az életed.

De honnan tudjad ezt?

Gyerekkorod óta, az életednek volt egy rutinja. Kelj fel, és készülj el az iskolába, menj vissza és tanulj - és természetesen ismételd meg ezeket, amíg bármilyen hosszú ideig vagy az iskolában, majd változtasd meg az "iskolát" a "munkára".  Ilyen az élet, nem? ugyanaz ismételt dolog újra és újra, az egyetlen különbség az volt a napok között, ha megmostad a hajad, az egyik nap,  és ha a mosást csináltad.

Nem úgy nézted az életet, ahogy egy normális tinédzsernek kellene, de mit tehettél volna ellene? Az elméd annyira  az élet körül forgott, hogy egy következetes rutin alakult ki számodra. nem mentél el, nem beszéltél a barátaiddal, és néhányan azt mondhatják; depressziós vagy.

“hé hyung, Azt hiszem, ez a táblázat rosszul van kitöltve ” sunghoon hangja tele volt összezavarodottsággal, soha nem láttot még egy üres kórlapot ezelőtt, és általában ő kapta a legszarabb embereket, kikkel foglalkoznia kellett, s akikről alig volt információ.

“tessék? soha nem volt rossz táblázatunk, hadd lásd," Heeseung gyorsan odament, és kivette a táblázatot Sunghoon  kezéből, a nagy szárnyai pedig árnyékot adott a feléjük.

“ah, te y/n-t kaptad. Sok szerencsét Hoon, szükséged lesz rá.” aztán elsétált, miután megveregette a másik angyal vállát.

“mi- mit akar ez jelenteni? yah- LEE  HEESEUNG GYERE VISSZA ÉS MAGYA-" hangosan sóhajtott, és visszanézett a kórlapra.

Mi a fenének van szüksége szerencsére?  Persze, általában néhány furcsa esetet figyelembe véve, milyen szörnyű egy angyal, - hogy nagyon őszinte és egyenesen megmond mindent, nem mindig dolgozott az ő javára. De az, hogy megkapta azt, hogy sok szerencsét, méghozzá Heeseungtól? Ez jobban stresszessé tette, mint ami elképzelhető lehet.

Ekkor jött rá Park Sunghoon, hogy nehéz lesz kiismernie téged.

figyelte az asztalodról, láthatatlanná téve magát, ahogy békésen aludtál, várva, hogy az ébresztőd harsogjon, és felkészítsen a gyötrelmesen unalmas és szinte fájdalmas napodra, hogy újrakezdd az egészet. Sunghoon már megfigyelt az elmúlt napokban, és már unatkozik, a fejében figyeli mitcsinálsz, de ugyanazt a pontos dolgot teszed egy egész héten át változatlanul.

könyörgött, és könyörgött a feljebb lévő angyaloknak, hogy adjanak neki egy másik ügyet, szánalmasan könyörögve, hogy nincs semmi baj veled, egyszerűen csak azért, mert unalmas és rutinszerű ember voltál, valószínűleg kényszerbetegségben szenvedtél.

enhypen imagines ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora