látta a szemedben, amikor a tükör előtt álltál, és mindent kiválasztottál, amit nem szerettél magadban. hallotta a hangodban, annyiszor megingott, amikor nyugtattad őt azzal, hogy jól vagy. és most már érezte, mellette ülve, elkeseredett arccal. egy sóhaj távozik az ajkaid közül, és esküszik, hogy az ajkai egy ráncos arc fizikai formájává válnak, miközben az agyát pörgeti, hogy mit tehetne.
ötletek nélkül egyszerűen úgy dönt, hogy szorosan átölel, szavak nélkül kifejezve mindent, amit mondani akart: biztonságban vagy, szeretnek, elég vagy. ez a vele való kapcsolatod jele, hogy megértheted mindazt, amit az ölelései révén közvetít, még akkor is, ha nem hiszed el. és tudja, hogy nem fogod elhinni, mert egyszerűen nem vagy hajlandó meglátni magadban a jót.
"táncolj velem." a szavakat halkan motyogta, eltompultak, amikor a hajadba mondta őket, de kellemesen megmaradnak a levegőben, miközben ülsz, hallgatva a szívverését. lassan és óvatosan magához von, attól félve, hogy valahogy megtöri azt a finoman kedves embert, aki te vagy, akit a szívével szeret és dédelget. te, akiért fáj a szíve, amikor fájdalmat lát benned.
karjai gyengéden ringatják a testedet, egymás mellett a csendben, a szeretet hallatlan szimfóniáját hozva létre, amelyet annyira szeretne játszani neked. egy kicsit kisimítja a hajad az arcod elől, ujjai finoman a bőrödet érintik, és egy kis mosolyt kínál, amelyet alig tudsz visszaadni. vesz egy mély lélegzetet, és megráz egy kicsit téged, " szerintem gyönyörűek a szemeid. olyan sok mindent fejeznek ki, és azt hiszem, hogy az univerzum összes csillagát látom bennük. "
kinyitod a szádat, de finoman megrázza a fejét, és némán könyörög neked, hogy hagyd, hogy befejezze. "és szerintem imádnivaló az orrod. aranyos, és azt hiszem, hogy tökéletesen illik hozzád. ," majd gyengéden megérinti az orrod.
"és az ajkaid gyönyörűek, akár mosolyogsz, akár azért, mert jó jegyed van, vagy szomorú vagy egy film befejezése miatt, vagy duzzogsz amiatt, mert elvettem a csokoládédat." gyengéd, röpke csókot ültet az ajkaidra, utógondolatként hozzáadva, "illetve kapok esélyt, hogy megcsókoljam őket minden nap, így ez egy plusz. "
egy kis mosolyra húzod az ajkaid, és ezt ő észreveszi, amit meglátva elmosolyodik, így a fejét a válladra helyezi. "és a vállad az én biztonságos helyem, nem számít, mennyire utálod őket. vigaszt nyújtanak nekem, mert érzem, hogy felkelnek és esnek minden lélegzetvétellel, és emlékeztet arra, milyen szerencsés vagyok, hogy a szerelmemnek hívlak. "
"és a hasad? olyan sok finom ételt evett, és ez az oka annak, hogy szeretek enni, mert eszek veled, és megosztuk az ételt, amit szeretünk együtt, és ez annyira boldoggá tesz." szeretettel mosolyog, emlékezve arra, hogy tegnap együtt főztetek vacsorát, több ételból, amelyekről egyikőtök sem hallott, amíg nem találkoztatok egy youtube videóval.
"és a lábaid, olyan sok helyen jártak velem és nélkülem. új éttermeket és új parkokat találtál, és a kedvenc helyedre rángattál a városban. reggel sétáltak velem és maeummal, s éjfélkor sétáltunk a még mindig nyüzsgő utcákon. " visszaemeli a fejét, hogy újra rád nézzen, soha meg nem szüntetve a miniatűr lassú tánc ritmusát, amelyet öntudatlanul kezdődött el a testetek között.
"és te. oh, annyira szeretlek. minden nap felébredek, hogy lássalak az oldalamon, és minden nap jobban belédszeretek, még akkor is, ha esküszöm, hogy nem tudlak jobban szeretni, mint most. de veled minden lehetséges. szeretlek, amikor boldog vagy, és szeretlek, amikor szomorú vagy. szeretlek, amikor felébresztesz istentelen órákban, mert éhes vagy, és szeretlek, amikor nem hagyod békén az ágyat, mert félsz a sötétben. szeretlek, amikor énekelsz, még akkor is, ha nem tetszik a saját hangod, és szeretlek, amikor a tükör előtt vagy, azt gondolva, hogy soha senki nem szerethet. de ez nem igaz, én szeretlek. és továbbra is szeretni foglak mindazokkal, ami bennem van, amíg egy nap te is szereted magad."
úristen el sem hiszem, írtam 😩👍
sziasztook egyébként, hogy vagytok?
igen régen volt rész tudom de shhh