nishimura riki sóhajt maga elé, ahogy nézi, hogy kim sunoo kettőtök felé sétál, miközben izgatottan integetett.
“szia y/n!” mondja sunoo, hangja pedig teli volt örömmel.
megöleled a barátodat, és riki csak ül a helyén kényelmetlenül.
“undorító.” mondja tréfásan , “ menjetek csináljátok a 'pár' dolgokat valahol máshol. ”
nevetsz, s megütöd a vállát, “ fogd be nishimura.”
“yah,” mondja, “ ne hívj így. inkább riki vagy niki.”
te és sunoo néhány perccel később elbúcsúztatok, és riki csak féltékenyen nézhette, ahogy sunoo olyan gyengéden tartja a kezed, és hogyan dörzsöli a kezed a hüvelykujjával, miközben sétáltatok.
“hé te,” mondja riki, miközben karjait a vállad köré teszi. szerette azt mondani, hé te! neked, ez volt a fajta módja annak, hogy üdvözöljön téged, és már megszoktad néhány ember lehet, hogy durvának venné, de tudtad, rikinek nem volt rossz szándéka, amikor azt mondta.“riki, tudod, hogy a sunoonak rossz ötletei lesznek, ha a karjaidat a vállam köré tekered.”
riki gúnyosan elfordítja a fejét, majd újra feléd fordul szemeit megforgatva.
“sunoo ez, sunoo az. kezdem azt hinni, hogy helyettesítesz vele, y/n. ”
gyorsan megrázod a fejed, tagadod a szavait. “soha nem tennék ilyet riki, és ezt te is tudod! te voltál a legjobb barátom, mielőtt ő a barátom lett. ”
“szóval ne helyettesíts engem a barátoddal, rendben? ”
bólintottál a szavaira, és a mosoly, amely elhalványult az arcáról, mielőtt visszatért volna, a karjai még mindig szorosan a vállad köré tekeredtek.
ahogy elhaladtatok a sunoo osztályterme mellett, egyenesen előre tartjátok a fejeteket, és nem akarjátok elterelni a barátod figyelmét, és bajba sodorni.
de rikinek, mivel riki volt, más tervei voltak. sunoo fele fordult, és L jelet adott neki a homlokán, jelezve a vesztest!
sunoo csak megharapja a szája belsejét, ahogy kettőtöket néz.