yang jungwonnak hercegként sok dolga volt. a felelősségek nap mint nap halmozódtak fel, a problémákról sürgősen gondoskodni kellett, és mindig kielégítette népe igényeit. amikor először beléptél az életébe, olyan voltál, mint egy kis friss levegő. nem tudta levenni rólad a szemét, ahogy vele szemben ültél a banketten. észrevette, hogy miközben a többi emberrel beszélgettél, a mosolyod erőltetett volt, és a hangod majdnem hamisnak hangzott. tudomásul vette, hogyan fogod összeszorítani a fogaidat, amikor valaki odalépett hozzád. ha valami, akkor úgy tűnt, mintha bárhol máshol lennél, de ott nem. amikor kisurrantál a díszteremből, ő volt az egyetlen, aki észrevette. ezért megpróbált megtalálni, kíváncsi volt, mit akartál látni.
a hollószínű ég alatt, ahol a gyémántok messziről fényesen ragyogtak, a mező padján ültél, ahol a virágok virágoznak. leült melléd, vigyorgott, ahogy látta, hogy a szemeid tágra kapnak a hirtelen megjelenésén,
"ha körbevezetést szerettél volna, csak kérned kellett volna," mondta ugrató mosollyal. ahogy a szemei a tiédbe néztek, rájött, hogy fényesebben ragyognak, mint a gyémántok az égen. azon kapta magát, hogy holnap este, az azt követő éjszakán a szemeidbe akar nézni, és az élet úgy döntött, hogy megadja neki.
"látni akartam, hol virágoznak a virágok." mondtad, miközben a virágmezőt nézted. olyan sokat hallottál a yang kertről, egy olyan helyről, amiről az egész család gondoskodik. csend mosott át rajtatok, mint a szél jött és ment. jungwon majdnem féltékeny volt a szélre, és arra, hogy hogyan tudott megérinteni úgy, ahogy ő még nem tudott. észrevette, ahogy a hajad megfulladt az összes csattól, és látni akarta, hogy szabadon áramlik. kíváncsi volt a ruháidra, te voltál az, aki a ruhát választotta, vagy kényszerítették rád? nem volt, amíg a szemed találkozott az övével újra, hogy ő ki eszmélt a gondolataiból.
"bámulsz," mondtad. a szemei kissé kitágultak, megköszörülte a torkát,
" sajnálom. " mosolyogtál rá, az a mosoly pillangókat küldött a gyomrába, és a szívét összehúzta a mellkasában. azon töprengett, vajon képes lesz-e újra így megmosolyogtatni.
" nem zavar." egy padon ültél, a hollószínű ég töltötte be a látásodat, ahogy gyémántok csillogtak a távolból. amikor beszéltél vele, volt egy bizonyos figyelmetlenség a hangnemedben, amit soha nem hallott másoktól. olyan volt, mintha nem érdekelne a címe, és meg akartad ismerni az igazi énjét. és ezt hagyta neked.
azután az este után gyakrabban tartott banketteket abban a reményben, hogy megjelensz. néha előbb kisurrantál, és pár perccel később követett. máskor sikerült egy jegyzetet a kezedbe vagy a tányérod alá csúsztatnia a kíváncsiskodó szemektől. de minden egyes este, amikor láttátok egymást, a dolgok ugyanúgy végződnek. ott találkoztok, ahol a virágok virágoznak.
ma este különösen nehéz volt számára a dolog. kimerült volt abban, hogy ilyen fiatalon vezetőnek kell lennie, belefáradt abba, hogy mindenki minden mozdulatát figyeli, és csak el akarta engedni. észrevetted, hogy a mosolya egész éjjel elhalványult. észrevetted, hogy az ugratás természete különbözött, mivel úgy tűnt, inkább bosszús, mint bármi más. amikor láttad, hogy egyedül ül, úgy döntöttél, hogy megkeresed, még akkor is, ha nyilvános helyen vagytok.
"wonie," mondtad. felnézett az italáról, majd letette azt, s rádmosolygott.
"szia" válaszolt.
"sétáljunk egyet, stresszesnek tűnsz. " ketten végigsétáltatok az úton, amelyen korábban számtalanszor jártatok már, de ezúttal a mezőny egy kicsit másképp nézett ki, mint az összes többi alkalommal. hatalmas és nyitott volt, az ég, mint egy takaró, ami úgy érezte, mintha mérföldeken át folytatódhatna. ezúttal állva maradtál, nem ültél, mint korábban. érezted jungwon mellkasi nyomását a hátadon, a karjai a derekad köré tekeredtek, miközben az álla a fejed tetején pihent. az egyik keze felnyúlt a hajadhoz, elhúzta a csatokas, és a földre dobta a koronát, amit viseltél.
"hé ez nem volt szép," mondtad, ahogy megfordultál, hogy szemtől szemben állj vele. kezeid a nyaka köré tetted, ő pedig közelebb húzott magához. érezted, hogy a hajad végével játszik,
"így jobban néz ki. ," suttogta.
"szökjünk el," mondtad.
"hova?" kérdezte, őszintén mérlegelve a döntést.
"bárhová is vezetnek minket a virágok. " ki engedett magából egy nevetést a válaszod hallatán.
"és ha eltévedünk ?" meghátráltáltál.
"akkor együtt kell majd lennünk."
"ez nem tűnik túl rossznak. " felfelé billentette az állad, és egy könnyű csókot nyomott az ajkadra. megfogta a kezed, s ez olyan egy érzés volt neki, amit soha nem akart elveszíteni. és így kéz a kézben rohantatok a mezőre, ahol a virágok virágoznak. itt szabad voltál azon a helyen, ahol a virágok virágoznak.
_________________
milyen az új borító? 🤩
én nekem most kivételesen tetszik.