Παρτ 3ο: Η ζωή των καινούριων μαθητριών

160 12 0
                                    

Λίζ P.O.V.

Είμαι η Λίζ Τζόουνς. Φέτος μετακόμισα στο Λονδίνο και θα συνεχίσω τις σπουδές μου στο Κέιμπριτζ. Είμαι 18 ετών και ζω με τον πατέρα μου και την γιαγιά μου. Η μητέρα μου απεβίωσε πριν από 6 χρόνια. Είμαι ψηλή περίπου 1,70-1,75, όμορφη, με μαύρα μαλλιά και γαλανά μάτια. Μου αρέσει η κολύμβηση και η ποδηλασία. Είμαι από τα φαβορί στην κολύμβηση επειδή είμαι αρκετά καλή. Την ποδηλασία την έχω περισσότερο για χόμπι. Μου αρέσουν πολύ τα μαθηματικά και η φυσική. Βέβαια είμαι αρκετά καλή και στα υπόλοιπα μαθήματα. Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις σχολικές μου επιδόσεις το ίδιο και ο πατέρας μου. Το όνειρό μου είναι να γίνω πολύ καλή δικηγόρος και ελπίζω να το πραγματοποιήσω μία μέρα. Είμαι λίγο αγχωμένη για την πρώτη μου μέρα στο σχολείο αν και ξεκινάει σε μία εβδομάδα. Ελπίζω να κάνω αρκετά σύντομα μία με δύο φίλες γιατί δεν θα αντέξω μόνη μου όλη την χρονιά!! Επίσης μου αρέσουν τα ψάρια (ως κατοικίδιο) και οι χελώνες. Θα ήθελα πάρα πολύ να έχω μία και να την ονομάσω Λίλα. Ακόμα ελπίζω να έχει και κανένα ενδιαφέρον άτομο (όποιου φύλου να ‘ναι γιατί θα βαρεθώ τρομερά αλλά αν είναι αγόρι ακόμα καλύτερα). Στις 28-12 θα κλείσω τα 19. Ο πατέρας μου είναι πολύ περήφανος για μένα (ή έτσι θέλω να πιστεύω γιατί αυτό δείχνει). Εύχομαι μαζί με την παρέα ή με την κολλητή μου να βρούμε ένα καλοσυνάτο, ευγενικό, όμορφο αγόρι για να μας αγαπήσει για τον εαυτό μας μόνο και μόνο, για τίποτα άλλο.

Στεφ P.O.V.

Ονομάζομαι Στεφ Μπλου και είμαι 18 ετών. Στις 20/3 κλείνω τα 19. Φέτος μετακόμισα στο Λονδίνο λόγω του επαγγέλματος του πατέρα μου ως στρατιωτικό αξιωματικό. Έτσι αναγκάστηκα να αλλάξω σχολείο με σκοπό να διαλυθεί ολόκληρη η προσπάθεια να γίνω φυσιολογική έφηβη, διότι κάθε 2 χρόνια πρέπει να μετακομίζουμε. Αυτήν την φορά πιστεύω να πείσω την μητέρα μου να μείνουμε στην Αγγλία έστω και μόνες μας για πολλούς λόγους όπως:1) ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΩ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ. 2) Μου αρέσει πολύ εδώ. 3) Πάντα ήθελα να μείνω στο Λονδίνο. 4) ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΦΙΛΙΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ. (Κι άλλους βέβαια αλλά αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί). Έχω 4 μικρότερα αδέλφια. Τον Τζόνα που είναι 3 χρονών , την Νάταλι που είναι 6 και τον Τζέικ που είναι 10 και την Ρόζαλι που είναι 15. Πάντα ήθελα να γίνω αστροναύτης για να ταξιδεύω σε άλλους πλανήτες και να εξερευνώ τον καθένα. Στην καινούρια πόλη που ήρθαμε οι γονείς μου επέμεναν να πάω στο πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ και καλά για ένα καλύτερο μέλλον, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι δηλαδή μετά από μία εβδομάδα δεν μου φαίνεται και πολύ κακή ιδέα, μάλιστα έχω αρχίσει να ενθουσιάζομαι πάρα πολύ. Σε μία  εβδομάδα αρχίζουν τα μαθήματα στο καινούριο μου σχολείο. Μου αρέσει η ενόργανη και η ρυθμική γυμναστική και κάνω από τα 12 και είμαι αρκετά καλή. Επίσης μου αρέσει η ζωγραφική και τα φιλολογικά μαθήματα. Έχω δύο σκυλάκια συγκεκριμένα λαμπραντόρ την Μίνι και τον Μίκυ.

S.O.S.(Ιματζιν με One Direction)Where stories live. Discover now