Παρτ 5ο:

153 14 1
                                    

Παρτ 5ο: Η παράξενη γνωριμία των αγοριών με τα κορίτσια.

Ξαφνικά ακούστηκε  ένα δυνατό μα επίμονο χτύπημα στην πόρτα που διέκοψε την συζήτηση των κοριτσιών. Η Στεφ πήγε να ανοίξει με μεγάλη ενόχληση για την διακοπή. Προς μεγάλη της έκπληξη όταν άνοιξε την πόρτα έμεινε με ανοιχτό το στόμα, έτσι τα κορίτσια την πλησίασαν διστακτικά μόλις την είδαν ότι πάγωσε. Μόλις έφτασαν στην πόρτα είδαν 5 πανέμορφα αλλά ενοχλημένα αγόρια.

Σ: Παρακαλώ?

Άγνωστο Αγόρι1 (Α.Α.1): Κλείσε την μουσική γιατί μας ενοχλεί πολύ.

Σ: Συγγνώμη αλλά γιατί να το κάνω αυτό αφού περνάμε ωραία?

Α.Α1: Απλά κάντο εντάξει?

Ε: Δεν νομίζω

Α.Α 2: Σου είπα ότι θα ήταν χάσιμο χρόνου Ζαύν αλλά επέμενες. Αυτές δεν πρόκειται να το κάνουν και καλά ότι το παίζουν δύσκολες.

Κ-Ε-Χ-Σ-Λ: Αντίο τότε.

Και τους έκλεισαν την πόρτα στα μούτρα.

Χ: Τι αγενής?

Ε: Και να φανταστείς ότι θα είναι και οι απέναντι γείτονές μας!

Σ: Τέλος πάντων αγνοήστε τους μην μας χαλάσουν την διάθεση.

Λ: Ναι τι λέτε να κάνουμε μέχρι το βράδυ?

Κ-Ε-Χ-Σ: ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?

Λ: Δεν τα μάθατε? Θα γίνει ένα πάρτι το βράδυ και θέλω να πάω εσείς τι λέτε να πάμε?

Κ: Γιατί να μην πάμε?

Ε: Μέσα είμαι.

Σ: Κι εγώ.

Χ: Βέβαια.

Λ: Τέλεια. Μάλλον θα πρέπει να ξεκινήσουμε να ετοιμαζόμαστε τότε γιατί είναι 7.30 και το πάρτι ξεκινά κατά τις 9.

Αμέσως έτρεξαν στο μπάνιο μία-μία για μπάνιο. Σε 30 λεπτά όλες βρίσκονταν μπροστά από τον καθρέφτη δοκιμάζοντας ρούχα και φτιάχνοντας τα μαλλιά τους.

Λίζ:

 

Στεφ:

S.O.S.(Ιματζιν με One Direction)Where stories live. Discover now