Παρτ 8ο: Η πραγματοποίηση του σχεδίου

85 9 1
                                    


Παρτ 8ο: Η πραγματοποίηση του σχεδίου

Έτσι λοιπόν όπως χόρευαν ο Ζαύν νόημα στον Νίαλλ για να ξεκινήσει το σχέδιο.

 (Σχέδιο:

1.    Να πάνε στο χορό όπως ζήτησε ο Α.

2.    Μετά από λίγους χορούς τα αγόρια θα έκαναν νοήματα ο ένα στον άλλον για να πάνε να ψάξουν για κάποιον με φωτογραφική ή με ψηφιακή κάμερα.

3.    Όταν τον έβρισκαν θα έκαναν σκηνή)

 

Κανονικά θα έκαναν νόημα και στον Χάρρυ αλλά τελικά είχε αποφασίσει να κάνει το δόλωμα!

 

Ζαύν P.O.V.

Ζ: Λίαμ (ψιθυριστά)!! Λ ί α μ !

Πωωω δεν ακούει κι όλας!!!!

Ζ: Εύα πάμε λίγο προς τον Λίαμ για να ξεκινήσουμε γιατί δεν ακούει?

Ε: Βέβαια!!

Ζ: Αλλά σιγά-σιγά επειδή στην διαδρομή θέλω να μάθω για σένα!!

Ε: Τι θέλεις να μάθεις?

Ζ: Πρώτον και πολύ σημαντικό! Έχεις αγόρι? Όχι που ενδιαφέρομαι απλά κουβέντα να κάνουμε!!

Ε: Όχι, δεν έχω αλλά θα ήθελα ένα!! Εσύ?

Ζ: Ούτε οπότε είμαι διαθέσιμος αν θες μία βόλτα καμιά νύχτα!!

Ε: Θα το σκεφτώ πριν το δεχτώ! Άλλη ερώτηση!

Ζ: Δεύτερον τι κοιτάς πρώτα σε ένα αγόρι?

Ε: Πρώτα βλέπω την εμφάνιση ΑΛΛΑ δεν την κρίνω και του δίνω μία ευκαιρία για να γνωριστούμε. Μετά ανάλογα τον χαρακτήρα ΙΣΩΣ πάμε παρακάτω! Εσύ?

Ζ: Πάνω κάτω τα ίδια!! Επόμενη ερώτηση!

Ε: Ναι!

Ζ: Αν οι φωτογραφίες που μας έστειλε ο Α αληθεύουν? Αν ναι τι θα κάνεις?

Δεν πρόλαβε να απαντήσει επειδή ο Λίαμ έπεσε πάνω μας!!

End ΖαύνP.O.V.

 

Λίαμ P.O.V.

Ξέρω ότι ο Ζαύν μου έκανε νόημα αλλά δεν μπορούσα να  σταματήσω να κοιτάω την Στεφ! Είναι τόσο όμορφη!

Λι: Επειδή ο Ζαύν μου κάνει νόημα πάμε σιγά-σιγά προς το μέρος του για να ξεκινήσει το σχέδιο?

S.O.S.(Ιματζιν με One Direction)Onde histórias criam vida. Descubra agora