Παρτ 14ο: Μεγάλες αποκαλύψεις με θετική και αρνητική έννοια!

68 5 4
                                    


Το επόμενο πρωί εμείς ξυπνήσαμε πιο γρήγορα αλλά με δυσκολία κουνιόμασταν σαν κάποιος να μας κρατούσε την μέση σφιχτά αρκετά. Μετά από πολλή προσπάθεια γυρίσαμε πλευρά και είδαμε τα αγόρια να μας κρατάνε. Χωρίς να τους ξυπνήσουμε ξαπλώσαμε με σκοπό να βλέπουμε τα αγγελικά τους πρόσωπα βέβαια δεν είχαμε επαφή με τα εκφραστικά τους μάτια. Κλείσαμε τα μάτια μας και προσπαθήσαμε να κοιμηθούμε αλλά ήταν αρκετά δύσκολο να μην θαυμάζεις έναν άγγελο την ώρα που κοιμάται. Τα χαρακτηριστικά τους ήταν χαλαρά και ήρεμα. Μετά από λίγο καθώς τους χαζεύαμε νιώσαμε δύο αγουροξυπνημένα ματάκια να παρακολουθούν τις κινήσεις μας. Με το που τους αντιλαμβανόμαστε γυρνάμε το κεφάλι μας αλλού και αρχίζουν να γελάνε. Το γέλιο τους, η ζωή μας. Το πιο τέλειο τραγούδι. Ο ξανθός της παρέας διακόπτει τις σκέψεις μας.

Ν: Να μείνουμε και σήμερα εδώ είναι όμορφα.

Κ: Δεν έχουμε άλλη επιλόγη εφόσον μας χάλασε το αυτοκίνητο.

Ε: Κρίμααα!! Θα ήθελα τώρα ένα χαλαρωτικό μπάνιο, καθαρά ρούχα και έναν καφέ.

Ζ: Το θέμα του μπάνιου λύνεται( είπε και δείχνει το ποτάμι με ένα νεύμα). Ρούχα νομίζω πώς έχω στο αυτοκίνητο αλλά δικά μου και για καφέ δεν έχω κάποια λύση.

Ε: 1ον Είσαι τρελός. 2ον Δεν νομίζω ευχαριστώ. 3ον Δεν πειράζει.

Χά: Νόμιζα πώς εγώ ήμουν ο τρελός της παρέας.

Χα: Άντε και ο άλλος! Λοιπόν για να μην μαλώνετε θα σας βγάλουμε παρατσούκλια! Οκ?

Χά-Ζ-Ν: Οκ!! Κι εμείς για σας!

Κ-Ε-Χα: Οχχχ!!

Σύσκεψη κοριτσιών:

Κ: Τον Νίαλλ θα τον ονομάσω μικρό δεινόσαυρο επειδή πεινάει πάντα!

Ε: Χαχα! Εγώ τον Ζαύν τρελό1

Χα: Δεν είναι άσχημο! Για τον Χάρρυ λέω αστείο-τρελό!!

Κ: Είναι καλό. Τώρα τι θα κάνουμε με το θέμα του μπάνιου?? Δεν μπορούμε να κάνουμε μπάνιο με αυτούς να μας βλέπουν. Είπαμε.

Ε: Λέω να τους πούμε να πάνε μέχρι το αυτοκίνητο που είναι λίγο μακριά και να μας αφήσουν να κάνουμε μπάνιο. Δεν γίνεται αλλιώς.

Χα: Ωραία τα λέτε αλλά αν δεν πάνε και κρυφτούν πίσω από τους θάμνους τι θα κάνουμε??

Κ: Δεν νομίζω να το κάνουν γιατί όπως ξέρουν αν το κάνουν δεν θα θέλουμε να τους ξαναδούμε πότε και νομίζω πως δεν το θέλουν αυτό μιας και μας έχουν φιλήσει 2-3 φορές και επίσης πιστεύω πως έχουν αισθήματα για να το κάνουν αυτό.

S.O.S.(Ιματζιν με One Direction)Where stories live. Discover now