Παρτ 10: Το Κυνήγι του Α!!

56 5 0
                                    


Παρτ 10ο: Το κυνήγι του Α

Το επόμενο πρωί:

Ήταν αγκαλιά αφού κατάλαβαν το βαθύ δέσιμο που απέκτησαν «χάρη» στον Α και είναι το μόνο πράγμα για το οποίο τον ευχαριστούν! Προς το παρόν.

(Σπηλιά έξω από το Λονδίνο)

Ελάτε να με βρείτε Bitches!! -A

Σ: Θα πάω εγώ θα έρθει κάποια άλλη?

Λί: Εγώ!!

Κ-Ε: Εμείς και η Χαρά θα μείνουμε εδώ για κάποιο μήνυμα!

Σ: Λέω στον Λίαμ και εσύ Λούι! Ένα θέμα όμως! Που βρίσκεται αυτό το μέρος?

Λί: Θα το βρούμε σε GPS, πιστεύω!

Σ: Ξύπνα τον Λούι για να φύγουμε αμέσως και να την προλάβουμε.

Λί: Τον ξυπνώ τώρα!!! Περίμενε να κάνω ένα μπάνιο και να αλλάξω! Δεν ξυπνήσαμε όλες από τις 7.30 ηρέμισε λίγο!

Λο: Καλημέρα!!! Τι έγινε και είστε όλες ξύπνιες και λέτε το όνομα μου? Που είναι η Λίζ?

Κ: 1) Καλημέρα! 2) Ξυπνήσαμε λόγω ξυπνητηριού που δεν άκουσε κανένας σας. 3) Πήραμε μήνυμα από την Α και μας έστειλε ένα μαγικό μέρος για μία βόλτα και η Στεφ με την Λίζ λένε εσύ και ο Λίαμ να πάτε μαζί τους!!! 4) Η Λίζ πήγε να κάνει ένα μπάνιο και θα φύγετε κατευθείαν. Εντάξει?

Λι: Καλημέρα!!! Τι έγινε και είστε όλες ξύπνιες και λέτε το όνομα μου?

Κ: Μόλις απάντησα!!! Εύα σε παρακαλώ διαφώτισε λίγο τον Λίαμ που ξύπνησε λάθος στιγμή!

Ε: 1) Καλημέρα! 2) Ξυπνήσαμε λόγω ξυπνητηριού που δεν άκουσε κανένας σας. 3) Πήραμε μήνυμα από την Α και μας έστειλε ένα μαγικό μέρος για μία βόλτα και η Στεφ με την Λίζ λένε εσύ και ο Λούι να πάτε μαζί τους!! Εντάξει?

Λι: Ναι ευχαριστώ!

Σιγά-σιγά ξυπνούσαν ένας-ένας! Ήδη ήταν ξύπνιοι οι: Στεφ, Λίζ, Κέιτ, Εύα, Λίαμ, Λούι, Νίαλλ και Ζαύν! Τώρα ξύπνησε και η Χαρά!

Χα: Καλημέρα πρώτα από όλα! Έχουμε νεότερα από τον Α?

Ε: Καλημέρα! Κάθε μέρα!! Απλά άνοιξε το κινητό σου και θα το ανακαλύψεις!!

(Πριν 2 ώρες)

Ελάτε να με βρείτε Bitches!! -A

Χα: Και τι έγινε? Ποιος θα πάει?

S.O.S.(Ιματζιν με One Direction)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ