Παρτ 6ο

137 12 1
                                    

Παρτ 6ο: Η πρώτη μέρα στο σχολείο

Κατά τις 12 όλοι ήταν ξύπνοι με το άτομο που γνωρίστηκε το προηγούμενο βράδυ στο ίδιο κρεβάτι ανησυχώντας τους λίγο. Τα κορίτσια έκαναν μία απόπειρα να πάνε στο δωμάτιό τους αλλά ανεπιτυχή. Σαν κάποιος να τις κρατούσε το χέρι αλλά δυνατά σαν να μην θέλει να φύγουν.

Κ-Ε-Χα-Σ-Λί: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ!

Ν-Ζ-Χά-Λι-Λο: ΜΑ ΓΙΑΤΙ?

Κ-Ε-Χα-Σ-Λί: ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!

Όντως ήταν και ευτυχώς, γιατί αν δεν ήταν μεθυσμένοι τότε θα γινόταν της Πόπης. Τα κορίτσια έπειτα από 5 λεπτά βρίσκονταν στο δωμάτιό τους φορώντας ρούχα για καφέ μιας και θα έβγαιναν  για ψώνια. Στην διάρκεια της διαδρομής ήταν ανήσυχες εκτός από την Στεφ.

Χα: Τι θα γίνει αν μας θυμηθούν και μετά μας βρίζουν σαν αγενής που είναι και ανώμαλοι?

Σ: Τι λες βρε? Σιγά να μην μας θυμηθούν! Ποιοι είναι? Εξάλλου ήπιαν πολύ περισσότερο από εμάς και αν μας θυμόντουσαν δεν θα ερχόντουσαν το βράδυ.

Ε: Το βράδυ ήρθαν για έναν λόγο: πήδημα. Μας είδαν έτσι όμορφες και ασυνόδευτες και είπαν να ορμήσουν μπας και ικανοποιηθούν.

Κ-Λί: Συμφωνούμε με την Εύα!

Σ: Εγώ λέω ότι φοβάστε να παραδεχτήκατε όμως πως σας άρεσε το φλερτάκι μαζί τους.

Καμία δεν τόλμησε να μιλήσει διότι ίσχυε. Αλλά χαίρονται πολύ που έφτασαν στο εμπορικό. Μέχρι που όλες ένα άγνωστο μήνυμα.

Μην ανησυχείτε σύντομα θα μάθετε από τα «αγοράκια σας» να είστε βέβαιες!        -Α (prettylittleliarsείναι αυτό δεν γίνεται να μην το βλέπω)

Κ:Τι στο διάολο ήταν αυτό?

Λί: Δεν έχω ιδέα αλλά με τρομάζει ότι κάποιος ξέρει τι έγινε χθες και που δεν ήμαστε εμείς.

Ε: ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο Α? ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ?

Άρχισαν να ανησυχούν για πολλές περιπτώσεις και σενάρια για το χθεσινό βράδυ. Μέχρι που πήραν ένα ακόμα μήνυμα:

Πρέπει να μιλήσουμε αμέσως! Που θες να συναντηθούμε?

Έπρεπε να απαντήσουν:

Στην καφετέρια σε μισή ώρα οκ?

ΟΚ!

Αμέσως έφυγαν από το εμπορικό και έτρεξαν στο αυτοκίνητο για πάνε στο ραντεβού τους, στο οποίο φοβόντουσαντο άτομο που έστειλε το μήνυμα. Μέχρι να φτάσουν δεν μπορούσαν να καταλάβουν πόσο γρήγορα ήταν στο παρκινγκ της καφετέριας. Μόλις το συνηδειτοποίησαν βγήκαν βιαστικά αλλά διστακτικά από το αυτοκίνητο. Όταν πέρασαν το κατώφλι της καφετέριας και είδαν 5 γνώριμα πρόσωπα ανακουφίστηκαν για λίγο μέχρι που ξαναπάγωσαν αντικρίζοντας το ψυχρό βλέμμα τους μόλις τις είδαν. Χωρίς να  χάσουν καιρό κατευθύνθηκαν κοντά τους κρατώντας ένα κινητό στο χέρι ο καθένας με ένα γνώριμο σχετικά μήνυμα να ξεπροβάλλει στις οθόνες τους:
Μην ανησυχείτε σύντομα θα μάθετε από τα «κοριτσάκια σας» να είστε βέβαιοι!        -Α

Διαβάζοντας και συγκρίνοντας τα μηνύματα ανακάλυψαν πως ήταν από το ίδιο άτομο που απλά ήθελε να τους χωρίσει κι να τους κάνει κουμάντο, πράγμα που ψιλοκατάφερνε. Αυτό που τους ανησυχούσε όλους ήταν δύο ερωτήματα: Ποιος ήταν ο  -Α?, Τι ήθελε από αυτούς?

Μέσα σε λίγα λεπτά ησυχίας ακούστηκαν τα κινητά τους με ένα έμμεσο απειλητικό μήνυμα:

Για να μην μάθει κανείς κάτι………… ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ………….     –Α

Τα παιδιά βγήκαν από τη  καφετέρια και κατευθύνθηκαν στο παρκινγκ εφόσον όμως υποσχέθηκαν ο ένας στον άλλο πως θα ξεσκέπαζαν τον Α.

Το επόμενο πρωί:

Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν! Ήταν το ενοχλητικό ξυπνητήρι που διέκοψε τον γαλήνιο ύπνο των κοριτσιών και αυτό έμμεσα σήμαινε πως ήταν η πρώτη μέρα του σχολείου. Αυτό το αίσθημα που πριν 2 εβδομάδες ήταν ενθουσιασμένες έχει μετατραπεί σε φόβο για κανένα μήνυμα του Α. Αμέσως σηκώθηκαν και πήγαν να ντυθούν.

Κέιτ:

 

Εύα:

 

Στεφ:

 

Λίζ:

 

Χαρά:

 

Ευτυχώς που δεν είχαν κάποιο μήνυμα από τον Α γιατί αρκετά είχαν ασχοληθεί με το θέμα του αλλά από την άλλη ανησυχούσαν μήπως διέδιδε την φήμη και χαλούσε η εικόνα και των δύο πλευρών.

  

S.O.S.(Ιματζιν με One Direction)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant