Παρτ 12ο: Μία τεράστια, κουραστική και μυστηριώδες μέρα.

71 8 1
                                    

Το επόμενο πρωί:

Καλημέρα υπναράδες!! Τα φιλαράκια σας δεν με άφησαν να κοιμηθώ χθες! Αν θέλετε να μας βρείτε ελάτε στο πρώτο χωριό έξω από το Λονδίνο για να πιούμε τσάι!!! -Α

Με αυτό το μήνυμα όλοι ήταν ξύπνοι από τις 5.30 για να σκεφτούν μία λύση. Ακόμη και η Χαρά ήταν ξύπνιαπράγμα περίεργο. Αλλά δεν μας νοιάζει τώρα αυτό. Σήμερα θα ξεκινήσουν τα μαθήματα. Βέβαια έχουνε να πάνε και για τσάι με τον Α.( σημαδιακό είναι το αρσενικό άρθρο αυτό όμως σημαίνει ότι είναι άνδρας.) Μετά από πολλές συζητήσεις κατέληξαν να πάνε κανονικά στο μάθημα και μετά να φύγουν κατευθείαν. Οπότε είπαν να ντυθούν εφόσον έκαναν ένα μπάνιο πρώτα να χαλαρώσουν.

Κέιτ:

Εύα:

Χαρά:

Όταν ήταν όλες έτοιμες τηλεφώνησαν στα αγόρια επειδή ήθελαν αυτοί να τις συνοδεύσουν για να μην γίνει κάτι στο δρόμο και αποτύχει αυτός ο στόχος αυτός. Στο δρόμο τις επαινούσαν για το γούστο τους και ότι ξέρουν πώς να είναι εμφανίσιμες. Μόλις έφτασαν πήγαν κατευθείαν στην καφετέρια για να πάρουν καφέ μιας και ο Α δεν τους άφησε! Πήραν όλοι και πήγαν να καθίσουν μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι. Τα κορίτσια ήταν στη ίδια τάξη μεταξύ τους. Χτυπώντας το κουδούνι τις συνόδευσαν και μέχρι την αίθουσα τους μα τι κύριοι (σκέφτηκαν) αλλά καλά θα ήταν αν δεν είχαν την φήμη των κακών αγοριών. Τις σκέψεις τους διέκοψε ο καθηγητής της Μουσικής που είχαν πρώτη ώρα.

Καθηγητής Μουσικής: Καλημέρα παιδιά. Ονομάζομαι Βασιλειάδης και θα κάνετε το μάθημα της Μουσικής. Τώρα θα πάρουμε παρουσίες για να αρχίσω να σας μαθαίνω σιγά-σιγά.

Έλεγε............

Κ.Μ.: Εύα Γιάνγκ?

Ε: Παρούσα!

Έλεγε................

Κ.Μ.: Κέιτ Μάριν?

Κ: Παρούσα!

Έλεγε..........

Κ.Μ.: Στεφ Μπλου?

Κ-Ε-Χ: Απούσα!

Έλεγε...........

Κ.Μ.: Χαρά Σμιθ?

Χ: Παρούσα!

Έλεγε...................

Κ.Μ.: Λίζ Τζόουνς?

Κ-Ε-Χ: Απούσα!

S.O.S.(Ιματζιν με One Direction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora