Παρτ 4ο: Η ζωή των αγοριών.

140 14 0
                                    

Παρτ 3ο: Τα κακά αγόρια
Νιάλλ P.O.V.
Χάι!!! Είμαι ο Νιάλλ Τζέιμς Χόραν είμαι ένας 22χρονος έφηβος και στις 13/09 έχω γενέθλια! Γεννήθηκα στην Ιρλανδία αλλά μένω στο Λονδίνο μαζί με την μητέρα μου, τον πατριό μου, τον αδελφό μου. Σπουδάζω στο Κέιμπριτζ εδώ και 2 χρόνια προσπαθώντας να είμαι καλός μαθητής όπως ο Λίαμ και πιστεύω ότι τα καταφέρνω βέβαια όχι πάντα γιατί θέλω να διατηρήσω και την φήμη μου ως κακός και σκληρός τύπος. Έχω 2 καταγάλανα μάτια γεμάτα με ευαισθησία και πάθος. Τα κατάξανθα μαλλιά μου θυμίζουν το λαμπερό φως του ηλίου. Μου αρέσει η μουσική και η ορειβασία. Τα τελευταία χρόνια άρχισα να πίνω αλκοόλ και να πηγαίνω σε πάρτι. Δεν έχω τατουάζ όπως οι 4 υπόλοιποι φίλοι μου που θεωρούνται και ‘’δαίμονες’’ από τους υπόλοιπους μαθητές. Ο Χάρρυ, ο Ζάυν, ο Λούι και ο Λίαμ είναι οι φίλοι μου. Σε 2 εβδομάδες αρχίζει πάλι το πανεπιστήμιο και δεν τρελαίνομαι και τόσο γι’αυτό. Το θετικό στην υπόθεση αυτή είναι ότι τα πάρτι δεν σταματάνε και είμαι χαρούμενος περισσότερο. Είμαι όμορφος, ψηλός και μυώδης άνδρας. Είμαι αρκετά ώριμος και έξυπνος.

Λίαμ P.O.V.
Είμαι ο Λίαμ Τζέιμς Πάυνε και είμαι 22 όμως στις 29/08 έχω τα γενέθλια μου. Ζω στο Λονδίνο και σπουδάζω στο Κέμπριτζ τα τελευταία 2 χρόνια. Μου αρέσει η λογοτεχνία και το στίβο. Από μικρός ονειρεύομαι να γίνω ένας σπουδαίος συγγραφέας. Έχω αρκετά υψηλούς βαθμούς αν και οι 4 ‘’ δαίμονες’’ που έχω για φίλους μου λένε να μην διαβάζω τόσο πολύ για να μην τους χαλάσω το προφίλ τους, ως κακούς αλλά δεν δίνω πολύ σημασία και δεν τους ενοχλεί και τόσο πολύ πια. Μένω μαζί με την μητέρα μου και τις 2 αδελφές μου. Πηγαίνω σε πάρτι και δυστυχώς πίνω αλκοόλ και έχω τατουάζ που διακοσμούν το κουρασμένο από προπονήσεις σώμα μου. Τα μάτια μου μπορεί να έχουν συνηθισμένο χρώμα αλλά είναι τρομερά εκφραστικά και με πολύ αίσθημα. Μου αρέσουν τα σκυλάκια και οι χελώνες και μάλιστα έχω 2 χελώνες και ένα σκυλάκι. Είμαι αρκετά ενθουσιασμένος γιατί σε 2 εβδομάδες αρχίζουν τα μαθήματα βέβαια χαίρομαι ιδιαίτερα επειδή δεν θα επηρεαστούν τα ξενύχτια με τους κολλητούς μου: Νιάλλ, Ζάυν, Χάρρυ, Λούι. Είμαι αρκετά καλός στο στίβο και τρέχω αρκετά γρήγορα.

Λούι P.O.V.
Ονομάζομαι Λούι Ουίλιαμ Τόμλινσον. Είμαι 23 ετών, στις 24/12 γίνομαι 24. Μένω στο Λονδίνο μαζί με την μητέρα μου και τον πατριό μου. Έχω επτά ετεροθαλή αδέλφια. Μου αρέσει η ποίηση και το ποδόσφαιρο. Είμαι ψηλός 1,75 περίπου με αρκετά τατουάζ να καλύπτουν το γυμνασμένο σώμα μου. Τα καστανά μου μαλλιά στολίζουν το κεφάλι μου με τα γαλανά μάτια, την εξαίσια μύτη μου και το ελάχιστα μουσάτο αλλά θεληματικό μου πιγούνι. Σπουδάζω στο Κέιμπριτζ εδώ και 2 χρόνια. Μου αρέσει πολύ να διαβάσω αλλά βαριέμαι γι’αυτό για το σχολείο κάνω τα μισά μαθήματα για την επόμενη μέρα. Τα τελευταία 5 χρόνια γνώρισα 4 ‘’δαίμονες’’ που ταιριάξαμε αμέσως. Τον Λίαμ ,τον Νιάλλ και τον Ζάυν που είναι 22 αλλά και τον Χάρρυ που είναι 21! Όλοι εκτός του Νιάλλ έχουμε τατουάζ αλλά βέβαια όλοι ασχολούμαστε με διάφορα είδη γυμναστικής. Επίσης ευτυχώς ή δυστυχώς πίνω αλκοόλ και πηγαίνω σε αμέτρητα πάρτι με αλκοόλ. Στα πάρτι που πάω πολλές φορές από το πολύ πιοτό κοιμάμαι με διάφορα κορίτσια σε κάθε πάρτι. Τα μαθήματα αρχίζουν σε 2 εβδομάδες και ευτυχώς το γεγονός αυτό δεν επηρεάζει τα σχεδόν καθημερινά ολονύχτια πάρτι.

Ζάυν P.O.V.
Είμαι Ζάυν Τζάβαντ Μάλικ και πριν 2 περίπου μήνες έγινα 22 ετών δηλαδή στις 12/01. Είμαι όμορφος, ψηλός, μυώδης με τατουάζ άνδρας. Με σκουρόχρωμα μαλλιά και μελί χαρακτηριστικά μάτια. Ζω στο Λονδίνο μαζί με τους γονείς μου και τις αδελφές μου. Μου αρέσει η γυμναστική. Σε όλη μου την ζωή ονειρεύομαι να γίνω ένας αξιόλογος γυμναστής. Σε 2 εβδομάδες ξεκινάνε τα ‘’ασήκωτα’’ βάσανα των μαθημάτων και του πανεπιστημίου. Μου αρέσει επίσης να πηγαίνω σε πάρτι και μαζί με τα πάρτι πίνεται και κανένα ποτάκι για να ξεχαστείς λίγο και αν είσαι τυχερός το πρωί θα είσαι αγκαλιά με καμιά δίμετρη ξανθιά γκόμενα. Αυτό που με ικανοποιεί περισσότερο με το πανεπιστήμιο είναι το ότι δεν υπάρχει και πολύ σοβαρό θέμα με το αν θα εμφανιστείς στο μάθημα ή όχι. Μαζί με την υπόλοιπη παρέα το έχουμε πάρει πολύ χαλαρά το θέμα πανεπιστήμιο και φέτος ο Χάρρυ κι εγώ περισσότερο. Σπουδάζω στο Κέιμπριτζ. Όταν ανοίξει δεν θα χαρώ καθόλου γιατί νιώθω πως είμαι φυλακισμένος μέσα στο κτήριο σαν ζώο στο κλουβί!

Χάρρυ P.O.V.
Είμαι ένας 21χρονος νέος ονόματι Χάρρυ Έντουαρντ Στάιλς. Από το όνομα οι περισσότεροι νομίζουν πως είμαι ένα άγιο και ήρεμο άτομο ενώ στην πραγματικότητα είμαι εντελώς αντίθετος. Είμαι όμορφος, με ένα καλογυμνασμένο σώμα αλλά γεμάτο με τατουάζ που προσωπικά λατρεύω. Μου αρέσουν οι ξένες γλώσσες και το kick-boxing ως δυναμικός χαρακτήρας αλλά βέβαια και σωματικά. Στο πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ όπου και σπουδάζω εδώ και 2 χρόνια βαριέμαι. Ευτυχώς που γνώρισα τους άλλους 4 ΄΄γκάνκστερ΄΄ για να πηγαίνουμε μαζί στα πάρτι τα οποία και λατρεύω. Επίσης λατρεύω να πίνω αν και κάνει κακό και προσπαθώ ανεπιτυχής να σταματήσω. Βέβαια όταν πίνω γίνομαι άλλος άνθρωπος και κάθε φορά απέναντι μου αντικρίζω μία θέα, γυμνή μαζί μου στο κρεβάτι και τρελαίνομαι. Μένω στο Λονδίνο μαζί με την μητέρα μου και την μεγαλύτερη μου αδελφή. Όνειρο της ζωής μου είναι να γίνω ο καλύτερος ροκ σταρ που έχει υπάρξει ποτέ. Στο σχολείο μου αρέσει η μουσική. Αν και σε 2 εβδομάδες ξεκινάει αυτό το’’ μαρτύριο’’ με το σχολείο πολύ μου την δίνει. Με τους Λίαμ, Λούι, Νιάλλ και Ζάυν πέρασα ένα υπέροχο καλοκαίρι γεμάτο με πάρτι και ποτά και χαίρομαι πολύ γι’αυτό.

S.O.S.(Ιματζιν με One Direction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora