[🎀]Text ve düz yazı bulunan karışık bir bölüm. ❍ᴥ❍
Keyifli okumalar dilerim... 🌸🐵maymuncuklar
Kaimm:
Yeonjun sıçtın olumTaehyuncuğum:
Harbiden, bu sefer
abin bile kurtaramaz seniYeonjun:
Üffff ne yapacağım
ben ya
abim bu sefer kesicek beniKaimm:
Acaba abisine mi
söylesek?Taehyuncuğum:
Abisi kimKaimm:
Jeon Jeongguk, hani bizim
okulun spor hocasıYeonjun:
Ayhh ona söylersek
kendisi gidip
kardeşine söyler beniKaimm:
Ne yapacağız o zamanTaehyuncuğum:
Saklan sen Junie, hatta
amerikaya falan gitYeonjun:
Yok artıkKaimm yazıyor... °
'Aşağıdan gelen kapı zili ile yatağımda zıpladım. Evde bu sefer tek değildim. Annem ve abim evdeydi ve bu sefer tamamen bitmiştim.
Birinin kapıyı açtığını duyduğumda yatağın içine sokmuştum bedenimi. Ne yapacağımı bilmezken gruba gelen mesajları okumaya başladım.
🐵maymuncuklar
Kaimm:
Yeonjun abini sat bunun
abisineTaehyuncuğum:
Yok artık, hem hocanın
sevgilisi varmış yaKaimm:
Ohaa kimTaehyuncuğum:
Alice Kim'di galibaKaimm:
Oha o Chanel'ın yüzü
değil mi?
neden gitmiş bizim fizikçi
ile sevgili olmuş lağmnm-
Telefonumu bırakıp yorganı üstümden attım. Yatakta oturur pozisyona gelip saçlarımı düzelttim. Annem beni bu sefer bitirdi.
"Yeonjun, aşağıya gel. Öğretmenin Bay Choi gelmiş."
Arkaya gerilim müziği koyabilir miyiz? Galiba şimdi ölücem. "Geliyorum anne~." yatağımdan kalkmış üstümü başımı düzeltmiş masamın üstünde ki bandanamı saçlarıma geçirmiştim.
Kırmızı şortumu ve beyaz tişörtümü de düzelttim. Ayağıma geçirdiğim beyaz tavşanlı panduflarımla merdivenlerden inmeye başladım.
"Tanrım lütfen kötü birşey olmasın, amen." son duamı da edip tam olarak aşağıya inmiş salona varmıştım.
Bay Choi'nin önünde eğilip selam vermiş annemin yanına geçmiştim.
"Hoşgeldiniz Bay Choi."
"Hoşbuldum Yeonjun."
Bakışkarı sertleşmişti. Annem ayağıya kalkıp "Soobin oğlum, daha yeni kurabiye yaptım. Ben gidip getireyim." demişti.
Bay Choi'de başıyla onaylayıp annemin gitmesini seyretmişti.
"Neden geldiniz?"
Pat diye sorduğum soru ile şaşırmış oturduğu yerde dikleşmişti.
"Dersim de ses çıkaran, ve başka öğrencilerimin adını kullanan Choi Yeonjun! Acaba ne için gelmiş olabilirim?"
Siktir! Öğrenmişti. Ne yapacağıma bilmeksizin oturduğum yerde sallanmaya başlamıştım.
"Sana, ne ceza vermeliyim Choi?"
Omuzlarımı kaldırıp indirmiş bakışlarımı parmaklarıma indiemiştim.
"Konuşmayacak mısın?"
"Hocam, bu seferlik ceza vermeseniz. Olmaz mı?"
Bay Choi başını 'hayır' anlamında sallamıştı. Ne yapacaktım ben. Kendimden habersiz dudaklarım büzükmüş, burnumu kırıştırmıştım.
"FBI OPEN THE DOOR!"
Kapıya alacaklı gibi vuranlar ile yerimden kalkmış korku dolu gözlerle kapıya çevirmiştim bakışlarımı.
Bay Choi benim korktuğumu anlayınca kapıya doğru ilerlemişti. Salona annemde gelince, Bay Choi sakin olmamız için bize bir şeyler fısıldamıştı.
Kapıyı sertçe açınca bizim salakları görmem ile nefesimi odaya bırakmış içimden küfürlerimi savurmuştum.
"Oh~ Bay Choi merhaba. Sunhi teyze selam."
-
[🌸]
Merhabalar efenimm
Bölümü beğendiniz mi?
Beomgyu'yu kısa sürede fice sokacağım.
Neysem gideyim ben, diğer bölümü bekleyin~
Sizi seviyorum, hepinizin yanacıklarından öptüm ama uzaktan ehe.
[•🎀•]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ❦ yeonbin✓
Fanfiction! yeonbin ! yaramaz lise son öğrencisi yeonjun, fizik öğretmenine hisler beslemeye başlar. #1 hueningkai - 270722