Selam!!! Ben geldim, gelirken peşimden smut bölüm getirdim :/ asla güzel bir smut yazamam, yani sizi tatmin eder mi bilememBayram hediyesi olarak düşünebilirsiniz!!!
Neyse, sizi smut bölümle baş başa bırakıyorum
Keyifli okumalar
-
[ 'm' ]
Kapanan kapıya sertçe itilmemle ağzımdan kısık bir inleme yayılıverdi, karanlık odaya. Yaslandığım kapının kilit sesini duyduğumda nefeslerimi düzene soktum. Bel boşluğumda hissettiğim parmaklarla gözlerim kapanır gibi oldu. Dokunuşları aklımı başından alıyordu..
Parmakları bel boşluğumda oyalanmaya devam ederken, aralık dudaklarıma kapandı. Parmaklarım ensesine giderken siyah tutamları çekiyordum.
Soobin'in dudakları, intiharla eşitti.
Dudaklarımı parçalayacak derecede hızlı öpüyor, aralık bulduğu dudaklarımın arasına dilini sızdırıyordu. Damağıma dilini sürtmesi patlama noktam olmuştu. Siyah tutamlarını çekmiş, kasıklarımı bastırmıştım sertliğine. İkimizde aynı anda inlemiştik. Alt dudağımı dişleri arasına alıp ısırdığında ağızıma metalik tat geldi. Dudağımı kanatmıştı. Dudaklarımızı ayırdığında dilini kanayan dudağımda gezdiriyor, kanımı emiyordu.
Omuzlarından itip yatağa fırlattım. Dayanamıyordum, altımda ki şişlik beni öldürecek gibiydi. Öylesine geçirdiğim siyah tişörtümü yere fırlatmış, Soobin'in kucağına - tam da penisinin üzerine - oturmuştum. Pantolonlarımızı çıkarmadığımız halde, penisini hissediyordum, ve siktir bu çok fena bir şeydi. Deliğim kasılıyor, penisim seğiriyordu. Kendimi ona sürttüğüm de kesik kesik inlemeler bırakıyordu. "Sikeyim seni Yeonjun, a-ah." Etkileniyordu ve altında ki sertliğini bana itmekle geri durmuyordu.
Tek bir hareketiyle yerlerimizi değiştirip, bacaklarımın arasına girdi. Yüzü kasıklarıma indiğinde kumaşın üzerinden burnuyla penisimi dürtükledi. Vücuduma yayılan haz kan akışını hızlandırmıştı. Saçlarına tutunup yüzünü kasıklarıma bastırdım. Dişlerini pantolonun üzerinden penisime sürtüyor, adeta hırlıyordu. Ellerimi çekip, pantolonumun düğmelerini açmaya başladım. Soobin'de dizlerinin üstünde durup hızlıca pantolonu bacaklarından sıyırıp bir köşeye fırlatırken, baksırını da peşinden yolluyordu. Yatakta hazır bir şekilde uzanırken, karın kaslarına değen penisini gördüğüm de boğazımdan hıçkırık çıktı.
Siktir, çok uzundu. İçimde olmasını istiyordum artık.
"Seni istiyorum.." kısık sesimi duymuş muydu o âşikardı. Bacaklarımı beline dolayıp üzerime çektim bedenini. "Ahm, lütfen." Sırıtıp, dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu. Dudaklarımdan çeneme taşan öpücükleri oradan da boynuma doğru yol aldı. Boynumu emiyor, ısırıyor ve yalıyordu. Kesinlikle iz bırakacaktı, ama şuanlık umrumda değildi. "Neden bu kadar güzelsin?" öpücükleri arasında ki fısıltasını duymazdan gelerek hareket ettim altında. Bu hareketimle birlikte penislerimiz birbirine sürtünmüştü. "Mmmmh." Soobin'in inlemesini bir kere daha duyduğumda deliğim kasılmıştı.
Dudaklarını boynumdan çekmiş yavaşça kasıklarıma doğru gelmişti. Penisimin ucuna bir öpücük kondurup başını ağzına almıştı. "Siktir, a-ahhmm." Gözlerim seğirmiş bedenim aldığı zevkle altında titremişti. Saçlarına tutunmuş, uzunluğumun hepsini ağzına itmiştim. "H-hızlan yalvarırım." Ağzının içinde seğirmiş, belim yay gibi gerilmişti. Penisimde hissettiğim acı ile geleceğimi anlamıştım, ağzına iteceğim sırada dudaklarını penisimden ayırmıştı. Parmağının ucunu deliğimin çevresinde gezdiriyor, arada bir bastırıyordu. Bedenim cayır cayır yanıyordu. "Ah güzelim, deliğin nasılda ıslanmış benim için." parmağının tekini içime yollamış, hırıltılar eşliğinde hareket ettirmeye başlamıştı. "Ahhh! Immm, a-acıyor." hıçkırıklarımın arasından söylenmiştim. Çok fena yanıyordu deliğimin içi. İkinci parmağını da içime gönderdiğinde artık acı hissi zevke dönüşüyordu. Bedenimi parmaklarına itiyor, arsız gibi daha fazlasını istiyordum.
"D-daha fazlasını i-istiyorum. Ahh!" kalçama yediğim tokat ile başımı yastığa gömmüş, deliğimi kasmıştım. "Bebeğim, bana ne istediğini söyle." Utanma Yeon, ve ona ne istediğini söyle. "Seni." kısık sesim benim kulaklarıma zor ilişmişken o benim sesimi duymuştu. "Ben de sana istediğini vereceğim güzelim." parmaklarını içimden çıkarmış, eline tükürüp uzunluğunu ıslatmıştı. Bir kaç kere çektikten sonra deliğime konumlandırmış, göğsünü sırtıma dayamıştı. Kulağımın arkasından gelen nefes sesleri, gözlerimi kapatmama sebep oldu.
Yavaşça içime giren uzunlukla deliğimi kasmıştım, ama ben bunun farkında bile değildim. Tüm algılarım kapanmıştı. Kulağıma zevk dolu inlemeler bırakıyor, erkekliğinin tamamını içime itiyordu. Gözlerimi kapamış, yüksek desibelli inlemelerim odanın duvarlarına çarpıyor ve tekrardan kulaklarıma işleyerek uğultu şeklinde kayboluyordu. "H-hız ahh!" içime öyle sert bir girmişti ki, deliğimin yırtıldığını hatta kanadığını zannetmiştim. İnleme sesi köpek hırlamasına benziyordu. Ağzımdan akan salyaları yastığın yüzüne silemeyecek kadar acizdim şuan. Elini boynuma atmış, başımı kendisine doğru çevirip dudaklarıma sertçe kapanmıştı. Bir yandan ritim tutturduğu deliğimde gel gitlerini hızlandırmıştı.
"Ahmm, Choi!" zevk noktama her vurduğunda titriyordum. Penisim seğiriyor, boşalmayı bekliyordu. "Söyle mmh güzelim." parmakları bacağımın iç kısmında dolanıyordu. Arada sıkıp okşuyordu. Ve de parmakları hiç rahat durmuyordu. Özellikle de penisime değip geçerken. Tüm kan akışım penisimden geçiyordu. Ve şuan patlamaya hazır bir bombaydı. "Ku-kucağını ımm istiyorum." nefes nefese mırıldanmalarımın arasından, beni duymuş içimde yavaşlamış, ve çıkmıştı. Bedenini üstümden ayırmasıyla birlikte bacaklarım titremeye başlamıştı.
Soobin yatağa oturup bacaklarını aralayıp beni kucağına çekmişti. Karanlık odanın içini aydınlatan parlak ay, direk olarak Soobin'in göğsüne vuruyor, yerli vücudu ile baş başa kalıyordum. Kucağında yerimi düzeltirken ellerim göğsüne çıktı. Dizlerimin üzerine çıkıp, bir elimi penisine sarmış deliğime konumlandırdım. Yavaşça üzerine oturup gözlerimi kapattım. "Siktir, deliğin hâlâ dar." elleri belime tutunmuş sekmeme yardım etmişti. Kucağında zıplıyor deliler gibi inliyordum. Sayısız sekmem ve inlemelerim sonucu karın kaslarına boşalmıştım. İkimizinde karnı batmıştı, ama onun boynumda ki öpücükleri durmuyordu. Bir kaç sert vuruşunun ardından içime sıcak sıvısını bırakmıştı. Orgazmı iliklerime kadar yaşarken baygın baygın etrafa bakıyordum.
Sanırsam ilk defa güzel bir hata yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ❦ yeonbin✓
Fanfiction! yeonbin ! yaramaz lise son öğrencisi yeonjun, fizik öğretmenine hisler beslemeye başlar. #1 hueningkai - 270722