2

5.1K 389 41
                                    

Chan, biraz daha Minho'nun hesabın da gezdikten sonra karnının acıktığını hissederek mutfağa gidip atıştırmalık bir kaç bir şey hazırlayıp salona geçmişti.

Yerken sıkılmamak için de televizyon dan dizi açmıştı ama aklının orada olduğu pek söylenemezdi Minho'nun sosyal medya hesabına attığı fotoğrafları düşünüyordu. Korkmadan rahat bir şekilde böyle fotoğraflar atması Chan'ın eskisine göre daha çok dikkatini çekmişti. Minho gözüne çok cesaretli gelmişti çünkü okulların da ne kadar Minho'yu destekleyen ya da seven varsa sevmeyeni de o kadar çoktu.

Chan bunları düşünürken yediği şeyi çoktan bitirmişti bile etrafı da toplayıp uykusunun geldiğini fark etti ve odasına gidip kendini derin bir uykuya bıraktı.

-

chan x jisung

jisung
lan nerdesin ders baslayacak simdi 

chan
       yaklastim simdi okula

jisung
tamam cabuk ol

chan
tamam yaklastim diyorum ya jisung sikicem yarrani simdi

jisung
sg

-

Chan gelmişti ve bir kaç ders geçmişti bile ve şu an öğle arasındalardı.

Chan, Jisung, Seungmin ve Jeongin kantin de her zaman oturdukları masada oturup yemeklerini yiyerek aynı zaman da sohbet ediyorlardı. Tabi Chan artı olarak Minho'ya da bakıyordu.

Minho cidden çoğu kızdan güzel taşıyordu üstünde ki kıyafetleri. Çok güzeldi gerçekten Yunan Tanrısına benziyordu.

Chan'ın Minho'ya olan bakışlarını gören Changbin çatık kaşlarla Chanların olduğu masaya bakıyordu ama Chan asla onun bakışlarını görmüyordu sanki herkes dünyadan yok olmuşta sadece Minho varmış gibi ona bakıyordu.

En sonunda Changbin dayanamayıp Chanların oturduğu masaya doğru ilerledi. Changbin'in geldiğini fark eden Chan, Changbin'e bakmaya başlamıştı sonradan.

Changbin masaya geldiğin de bütün dikkatleri üzerine çekmiş ve konuşmaya başlamıştı. "Bizim masaya bakmayı ne zaman keseceksin tahmini? Bakma diye gözlerimi sana diktim ama yine de hala bakıyordun ve özellikle Minho'ya bakıyordun." Chan hemen araya girmişti tabi doğal olarak. "Amacım rahatsız etmek değildi merak etme sadece Minho'nun giyim tarzı dikkatimi çekiyor ona bakıyordum endişelenme."demişti ve eklemişti "Ama bunu Minho'ya söylemezsen sevinirim." Changbin de anlamaz gözlerle Chan'a bakıyordu. Neden Minho'ya söylememi istemiyordu ki diye içinden düşünüyordu ve sanki Chan hissetmiş gibi nedenini söyledi. "Ona söylemeni istemememin sebebi diğerleri gibi olmamı düşünmesini istemediğim için yoksa ben gidip söylerdim zaten." Changbin, içinden düşündüklerini dıştan düşündüğünü sanıp sonrasın da gülümseyip tamam dercesine kafasını salladıktan sonra masasına dönmüştü.

blueprint | minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin