27

1.1K 97 2
                                    

831 Kişi bu gönderiyi beğendi@leekn0w: 19

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

831 Kişi bu gönderiyi beğendi
@leekn0w: 19

Bu gönderide ki yorumlar sınırlandırılmıştır...

-

Minho fotoğrafı attıktan sonra telefonu kenara bırakıp yanındaki sevgilisinin kucağına yerleşti. Chan, Minho kucağına geldiğinde elindeki telefonu kapatıp kenara koydu ve sıkı sıkı sarıldı kendinden küçük bedene.

Minho, biraz yükselip özlemle Chan'ın dudaklarını öpüyordu. Chan da aynı şekilde karşılık veriyordu onu öpen dudaklara.

Nefes almak için çekildiklerinde Minho nefes nefese konuştu "Cidden devam etmek isterdim ama bu pozisyonda film izlesek olmaz mı?" Chan sırıtıp kafasını salladı "Olur güzelim git üstüne rahat bir şeyler giy ben de mısır patlatırım" Minho hemen kalkıp odasına gitti giderken de kıyafetlerini çıkarıyordu Chan sevgilisinin bu haline bakıp güldü.

Minho pijamalarını giyip oturma odasına geldiğinde Chan mısırları patlatmış ve filmi seçmiş onu bekliyordu. Az önce oturduğu yere yani Chan'ın kucağına yerleşti.

Filmin yarısında Minho'dan ses çıkmayınca Chan sevgilisine baktı, uyuya kalmıştı. Zaten kucağında olan bedenle ayaklanıp Minho'nun odasına gitti. Sevgilisini nazikçe yatağa bıraktıktan sonra da yanına kendisi uzandı küçük bedenin yanına. Yüzünün her yerini öptü doyamıyordu asla onu öpmeye. Minho'yu izlerken kendisi de uyuya kalmıştı.

-

Minho, Chan'dan önce uyanmıştı. Sevgilisi uyanmadan önce yanında yatan bedeni izledi. Kalın dudakları çene hattı... Büyüleyiciydi Chan onun için.

Yanındaki bedene daha çok sokuldu ve Chan da onu sıkı sıkı sarmıştı.

En sonunda dayanamayıp sevgilisinin dudaklarını öptü uyanması için aynı zamanda çok tatlı görünüyordu. Öpücükten sonra Chan uyanmıştı yatakta bir kaç sohbet ve oynaşmadan sonra sonunda kalkmışlardı.

Birlikte gülerek, eğlenerek kahvaltı hazırlamış ve yediler ardından da bulaşıkları topladılar.

İşleri bittikten sonra Chan, Minho ve kendisi için kahve yapıp sevgilisinin yanına balkona geçti.

"Chan."

"Efendim güzelim?" meraklı gözlerle baktı Minho'ya.

"Ya bu Hyunjin ve Jisungun arasını nasıl yapıcaz? Yapmamız lazım bence artık."

"Sevgilim bence biz hiç karışmayalım kendileri illa ki olacak zaten birbirlerine karşı boş olmadıkları belli." Chan konuştuktan sonra Minho da onu onaylamıştı.

"Sen de haklısın gerçi"

"Dışarı çıkmak ister misin sıkıldın mı evde?"

"Yok, çıkmayalım ama sen istiyosan çıkalım."

"Hayır sen istiyosun diye sordum ben de zaten."

Kafasıyla onayladı Chan Minho'yu.

-

Bütün günü evde geçirdiler dışarıdan yemek söyleyip kendileri evde tatlı yaptılar. Hatta bir ara Minho yaptıkları bütün karışımı çırparken yanlışlıkla dökmüştü. Tekrar dan yapıp fırına pişmeye koydular. Yarım saat sonra gibi bir süre sonunda yaptıkları keki yiyerek dizi izliyorlardı.

 Yarım saat sonra gibi bir süre sonunda yaptıkları keki yiyerek dizi izliyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün harika liderimiz yani Bang Chan'ın doğum günü... İyi ki doğdun, iyi ki varsın ve iyi ki bizimlesin. Her şey için sana minnettarım. Kötü olduğum her zaman seni izliyorum ve bu bana gerçekten çok iyi geliyor. Bana çok şey kattın ve bunlar için çok teşekkür ederim umarım hayatım boyunca yanımda kalırsın seni çok seviyorum 24. yaşın sana bol başarılı ve güzel şeyler getirsin, o mükemmel gülümsemen umarım yüzünden hiç eksik olmaz ve hep gülersin hiçbir şeyin seni üzmesine izin verme. Doğum günün kutlu olsun...🤍

blueprint | minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin