changbin x felix
changbin: felix naber
felix: iyiyim sen
changbin: sen iyiysen ben de harikayım dışarı çıkalım mı bugün birlikte
felix: 🥺🥺🥺|
olur hazırlanıyorum simdi klasik her zaman buluştuğumuz yerde buluşalım o zaman?changbin: tamamdır ben de hazırlanıyorum şimdi
-
Felix, Changbin'den aldığı mesajla koşarak hemen kısa bir duş aldı. 15 dakika sonra duştan çıkıp hazırlanmaya başladı, duştayken aklında yaptığı kombini dolaptan çıkarıp giyindi. Sonra da hafif bir makyaj yaptı ve takılarını taktıktan sonra hemen evden çıktı.
Buluşma noktasına yaklaştığında Changbin'i görmesiyle koşarak yanına gitti.
Changbin, yanına gelen bedenle arkasını döndü ve beklediği kişiyi gördü ama nefes nefese kalırken görmeyi beklemiyordu. "Salak koşarak mı geldin?"
"Evet. Yani hayır şöyle seni görünce bekletmek istemedim o yüzden koştum." Nefes nefeseyken sıraladı kelimelerini Felix.
"Ne gerek vardı aptal beklettin diye sana kızacak değildim." Changbin azarlarcasına söyledi.
"Ay iyiyim tamam gören de Kore den Kanadaya kadar koştum sanıcak."
"İy iyiyim timim girin di kiri din kinidiyi kidir kiştim sinicik. Mal mısın yürü hadi enayi." Changbin, Felix'i taklit ederek konuştu.
"Bağırmasana bana kırıcısın bak"
Changbin sadece bu cümleye gözlerini devirerek cevap verdi.
-
Yemeklerini almış sahil de oturarak yiyorlardı. Bir yerde oturmaktansa sahil de oturmak daha iyiydi en azından gürültülü değil ve boğucu bir havası yok.
Changbin, arada Felix'i arada da denizi izliyordu ama çoğunluk olarak Felix'i izliyordu, karşısında ki manzara dan bile daha güzeldi şu an yanında ki kişi.
Felix, üzerinde ki gözleri hissederek kafasını yanında ki bedene çevirdi. Bir süre de kendisi yanında ki bedene çok kusursuzdu, Changbin'in her noktasında gezdirdi gözlerini ve konuşmaya başladı.
"Teşekkür ederim bugün için çok güzeldi." Güzel gülümsemesiyle konuştu.
"Rica ederim. Full sahil de geçirdik bugünü umarım gerçekten keyif almışsındır."
"Saçmalama çok güzeldi. O kalabalığın içinde dolaşmaktansa sahil de huzurlu bir şekilde oturmak daha güzel çok çok fazla zevk aldım ve sıkılmadım merak etme." reddetti Felix Changbin'i.
"Harika o zaman hava serinlemeye başladı kalkalım mı?"
"Olur."
Changbin, Felix'i evine bıraktıktan sonra kafasında ki düşüncelerle birlikte kendi evine gidiyordu.
minho x chan
chan: pspsps
minho: miyav
chan: ağladım çok tatlı
minho: salaksın ya
chan: napıyosun güzelim
minho: hiç yeni kıyafetler aldım fotoğraf çekiniyorum sen napıyosun
chan: ben de klasik yat kalk yemek ye işe
kıyafetleri çok görmek istiyorum ayrıcaminho: post olarak atınca görürsün büyüsü kaçmasın
chan: bu biraz üzdü ama dediğin gibi olsun bakalım
minho: 10 dakikaya hesabımda ol
chan: tamamdirr 👍🏻
-
611 Kişi bu gönderiyi beğendi
@leekn0w: wish you were hereBu gönderide ki yorumlar sınırlandırılmıştır.
-
minho x chan
minho: nasil buldun kiyafetlerimi 😋
chan: yanina geliyorum su an
minho: dikkatli ol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blueprint | minchan
Fanfictionminho, giyindiği feminen tarzı ile sınıf arkadaşı chan'ın dikkatini çeker.