Hala uyuyan sevgilisini gülen yüzüyle izliyordu. Chan, sabah uyuyamamış kendini pek de uyumaya zorlamamıştı, onun yerine şu an yanında uyuyan sevgilisini izlemeyi tercih etmişti.
Dudakları yan yattığı için büzüşmüştü, bu görüntüye daha fazla dayanamayıp dudaklarına küçük bir öpücük bırakmıştı sevgilisinin.
Dudağında bir şey hissetmesiyle kıpırdanmıştı Minho. Gözlerini yavaşça açtı ve ondan sonra da esnedi, karşısında ona güler yüzüyle bakan sevgilisini görünce o da gülümseyip dudaklarına günaydın öpücüğü verdi.
"İlk günaydın öpücüğü" Daha fazla dayanamayıp Minho'nun yanağını ısırdı Chan. Minho acıyla bağırırken Chan ısırdığı yeri öptü.
"Hadi kalkma vakti kahvaltı yapalım." kalkarken poposuna vurdu Minho'nun.
"Sevgili olduğumuz ilk günden ayrılacağız gibi duruyor sanki" Chan, Minho'nun dediğine kahkaha atmıştı.
Ardından ikisi de kalkmış sabah rutinlerini yapıp kahvaltı hazırlamaya başlamışlardı.
Kısaca bir şeyler hazırlayıp oturup yemeye başlamışlardı.
"Chan" Minho sesini sorarcasına ve tatlı şekilde çıkarırken söyledi.
"Efendim güzelim?"
"Şimdi şöyle ki benim bugün fotoğraf atmam gerekiyo ama hani biliyosun etekli falan böyle" Chan cümle nin devamını merak ederken kafa salladı. "Heh fotoğrafımı sen çeker misin? Genellikle Felix çekiyo ama senin çekmeni istiyorum bugün." diyerek cümlesini tamamlamıştı Minho.
"Tabi çekerim güzelim git hazırlan sen ben de buraları toplayayım sonra hallederiz." onaylamıştı Minho'yu ve bu Minho'nun sevinçten odasına zıplaya zıplaya gitmesine sebep olmuştu, Chan sevgilisine arkadan bakıp gülümsedi ve mutfağı toparlamaya başladı.
-
"CHAAANN"
"EFENDİM?"
"HAZIRIM BEN GELİYORUM ORAYA"
"HADİ BEKLİYORUM"
Minho, aşağı indiğin de Chan büyülenmiş bir şekilde karşısında ki bedene bakıyordu. "Çok çok çok güzelsin güzelliğine anlatmaya kalksam kelimelerim yetmez çok güzelsin." Minho bu sözlerle anında koşup Chan'a sarıldı ve gözlerini kapatıp kokusunu içine çekti.
"Teşekkür ederim Chan, cidden çok seviyorum seni güzel sözlerin yüzünden bayılıcam yakında küt diye." daha sıkı sarılmıştı bu sefer.
"Hadi bakalım çekelim fotoğrafını." ortamı bozmuştu bu cümlesiyle Chan.
"Başlayalım çok heyecanlıyım." Chan küçük bir kıkırtı çıkardı sevgilisi nin bu hallerine ve Minho nun fotoğrafını çekmeye başladı.
-
682 Kişi bu gönderiyi beğendi
@leekn0w: photo by: @bangchan <3Bu gönderide ki yorumlar sınırlandırılmıştır.
-
Chan, gördüğü fotoğrafla sırıtmış hemen yanında ki sevgilisini kucağına çekip sıkıca sarılıp boynunu öpmüştü. Bu harekete şaşıran Minho, şaşkınlığını bi kenara bırakıp ona sarılan bedene karşılık vermişti.
"Çok güzelsin sana sahip olduğum için çok şanslıyım." Minho, gülerek sevgilisine baktı ve Chan'ın dudaklarını kendi dudaklarıyla doldurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blueprint | minchan
Fanfictionminho, giyindiği feminen tarzı ile sınıf arkadaşı chan'ın dikkatini çeker.