Changbin, oturdukları masaya doğru ilerleyip boş olan yere oturdu. Minho ona soran gözlerle bakıyordu çünkü konu kendisi ile alakalıydı sonuçta. Minho daha fazla dayanamayıp soru sıralamaya başlamıştı bile "Ee neden bakıyomuş? Diğerleri gibi dimi? Sen ne dedin? Neden sırıta-" Changbin daha fazla katlanamadığı için Minho'nun sözünü kesmişti "Dur bekle bir sakin ol amına koyayım bekle anlatıcam" biraz beklemiş ve devam etmişti komuşmaya "Şimdi gittim ya yanlarına işte niye bakıyosun bizim masaya rahatsız olduk ve bakmaman için sana baktım ama hala bakmaya devam ettin dedim o da şey dedi işte rahatsız ettiysem kusura bakmayın ama kötü bir niyetim yoktu falan dedi işte bu kadar korkma diğerleri gibi değilmiş zaten." dediğin de Minho anlamaz bakışlarını Changbin'e gönderdi Changbin de anlamadığını anlayınca söze girdi "Dikkatini çekiyormuşsun o yüzden sana bakıyomuş başka bir şey yok yani endişelenme." diye sözünü bitirdiğin de Minho bu sefer de şaşkın bakışlar attı.
İlk Changbin o çocuğun dikkatini çektiğini söylediğin de şaşırmıştı çünkü onunla ilgilenen çoğu erkek fiziği için Minho'ya yaklaşıyordu.
Changbin'in anlattıklarını dinledikten sonra, Chanın da diğer erkekler gibi olmadığını öğrenince mutlu olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blueprint | minchan
Fanfictionminho, giyindiği feminen tarzı ile sınıf arkadaşı chan'ın dikkatini çeker.