-Tendou mu?-
ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ Tür:Fluff ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ*Karakteri isteyen @Tendouilesahurvakti hesabına teşekkürler <33
Başın sevgilinin dizlerinde telefonuna bakıyordun, o da saçlarınla oynarken televizyonda yayınlanan filmi izliyordu.
"Kadınlar onları güldüren erkeklerden hoşlanır Jack." (Klasik olsun diye yazdım.)
"Öyle mi?" Ekrandaki siyah saçlı oğlan kızı kaldırıp omzunun üstüne atıp koşturarak bağırmaya başladı. İkisi de kahkaha atıyordu.
"Benden hoşlanacak kadar komik miyim Fiona (Shrek.) Kahkahalarının arasında cevap verdi kadın.
"Evet! Evet Jack. Hiç olmadığım kadar mutlu hissediyorum."
Tüm dikkatini filme vermiş olan sevgiline güldün.
"Film güzel mi?" Gözlerini televizyondan ayırıp senin (g/r)[göz rengi] gözlerine baktı. Başını aşağı yukarı sallayıp onayladığını belli etti. Yeniden yaptığınız şeylere dönmüştünüz ki karnın guruldadı. Bu beklenmedik sesten dolayı biraz utanmıştın, yanakların hafif pembe bir renk almıştı. Ushijima seni dikleştirip kaldırdı, ardından kucağına yerleştirdi. Yanaklarını kavrayıp senin için endişelendiği belli olan gözlerle kendisine döndürdü.
"Acıktın mı (y/n)? Yemek istediğin bir şey var mı?" Ushijima'nın dudaklarına ufak bir öpücük koyup "Seni yemek istiyorum-(Şaka yapıyorum, asla! Öptüğünüz kısma gidiyoruz.)
"Geçen geldiğimde yediğimiz kekten var mı?"
"Olduğunu sanmıyorum." Başını erkek arkadaşının omzuna dayayıp dern bir nefes verdin.
"Tatları çok güzeldi. Kilo almayacağımı bilsem yüüüüz tane yemek isterdim."
"Bence çok güzelsin, her halinle." Başını kaldırıp ona baktın.
"Seni seviyorum Ushijima."
"Ben de seni seviyorum (Y/n). Bugün dışarıda yemek ister misin? (F/y)[Favori yemek] de alabilirim."
"Alabiliriz. Benim de param var."
"Olsun harcanama gerek yok. Ben alırım. Sen de başka zaman alırsın."
"Ama-"
"Neyse hadi gidelim." Kalkıp odadan çıkacakken Tendou elinde iki kutu pizza ve içecekle yurt odasına girdi.
"Oh (y/n)! Sen de mi buradaydın?"
"Mhh, evet. Hazır boş günüyken 'Mucize Oğlan'la vakit geçirmek istedim." "Ooo sizi aşk böcekleri. Çifte kumrular." Gülerek elini Ushijima'nın koluna doladın. Ushijima tebessüm ederek sana bakıyordu. Tendou odadaki ufak masayı ortaya çekerken size doğru döndü.
"Bir yere mi gidiyordunuz? Planlarınızı bozmuş gibi olmak istemem." Ushijima senin vereceğin cevabı bekliyordu, sen de bu durumu anlamıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu One Shots
Fanfiction-Haikyuu karakterleri için yazdığım senaryolar. -Karakterlerin ya da Haikyuu'nun haklarını talep etmiyorum. -Yazılar bana aittir. Kopyalanması ve izinsiz olarak kullanılması yasaktır.