07༄Miya Atsumu

2.2K 110 188
                                    

-Onigiri-
ʕ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʔ  Tür:Fluff  ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔʕ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʔ

*Karakteri isteyen @__Nurefsan__ hesabına teşekkürler :3

Camdan yağan karı izliyordun. Okuma dersi yaptığınız için herkes sessizdi. Kar yavaş yavaş yağıyor, üst üste düşen parçalar birbirine tutunup yığınlar oluşturuyordu.

Sınıf öğretmeni oturduğu yerden kalkıp sıraların arasında gezmeye başladı. Senin sırana yaklaşmıştı ama dışarı bakmakla meşgul olduğundan görememiştin. Öğretmen tuttuğu kitabı alıp köşesiyle sıranın üstüne vurup dikkatini çekti.

"(Y/n)(L/n) kitabınla ilgilen lütfen." Sadece senin duyabileceğin bir tonda söylemişti. Özür dilemek maksadıyla başını hafifçe eğip kitabı eline aldın. Aklın hâlâ kardaydı. Gidip oynamak istiyordun ama zil çaldığında herkesin çıkıp karla oynayacağını ve karı kirleteceklerini düşündüğün için bu isteğini bastırdın.

Nihayet öğle yemeği vaktinin geldiğini belirten zil çalınca rahatladın. Kollarını yukarı kaldırıp gerildin. Arkadaşların yanına gelip yemek kaplarını sıranın üstüne koydular. Bugün yanına yemek almamıştın. Onların yanında yemeğin olmadan oturmayı da istemedin. Kitaplarını dolaba koyma bahanesiyle kantine gidip bir şeyler almayı planladın.

Kitaplarını toparlayıp sakince sınıftan çıktın ama gözlerine görünmediğini düşündüğün anda koşmaya başladın. Hızlıca dolapların olduğu yere gidip kendi dolabını açtın. Kitapları koyup geri kapatacakken defterlerinin yanında duran yemek kutusunu fark ettin.

Kutuyu alıp evirip çevirdin. İçinde ne varsa büyük ihtimalle karışmıştı. Altına bir erkeğe ait olduğu belli olan bir yazıyla yazılmış bir not vardı.

'(Y/n)(L/n) bu yemek kutusunu ben hazırladım. Zehir falan yok. Tadı yenilebilecek kadar iyi. Gelip kendim koymadım çünkü biraz tırsıyorum. Senden değil yanlış anlama. İçinde üç çeşit onigiri var ama şekilleri pek düzgün değil. Neyse yeterli cesareti bulduğum gibi seninle konuşacağım.'

Gülmeni tutamayıp kahkaha atmaya başladın. Çünkü altına öpücük atar gibi bir yüz çizmiş ama üstünü karalamıştı. Kızların seni beklediğini hatırladığında elinde yemek kutusunu da alıp sınıfa koştun. Girdiğinde kızlar iki sırayı birleştirmiş cam kenarında oturup seni bekliyordu.

"Kusura bakmayın. Ufak bir şey çıktı."

"Ay ne olacak geldin ya. Neyse oturun bakın ne anlatacağım." Sınıfta sizden başka üç oğlan vardı. Suna, Osamu, Atsumu. 'Öğle yemeği için buluştular sanırım.' diye düşündün. Elindeki kutuyu masaya koyup oturdun.

Kutuyu açtığında altı tane, üç çeşit onigiri vardı. Birisi siyah fasulyeden, birisi yosunla karıştırılıp, birisi ise sadece pirinçten yapılmıştı. Evet, şekilleri pek düzgün değildi ama iştahını kabartmışlardı.

"Duyduğum şeyi kimden duyduğuma inanamayacaksınız."

"Kızım hadi anlat da bilelim!"

"Ay tamam anlatacağım." (A/a1) ortaya doğru eğildi, gözleriyle sınıfı taradı, hiç kimseye belli etmeden Osamu'ya göz kırpıp size döndü. Fısıltıya benzer bir tonda konuştu.

Haikyuu One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin