-Olduğum Kişi-
ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ Tür:Angst/Fluff ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ*Karakteri isteyen @ nataukininkapkeki hesabına teşekkürlerr
*TW!!! Homofobi, aile içi şiddet, şiddet, aşağılanma, tecavüz(yazmadım ama biraz var), zorbalık, kan !!!
*(Y/n)'nin vajinası var ama elimden geldiğince cinsiyetsiz ifadeler kullanmaya çalıştım. (she/her/ they/them she/they) iseniz güvenli yerdesiniz.
'Onun yanında hep birileri var. İlk yıl da birileri vardı, son yıl da birleri var. Ona destek oluyorlar. Onu seviyorlar. Onu koruyorlar. Onun fikirlerine değer veren birileri var. Etrafında olduğu kişi gibi davranabileceği kişiler var. Onu seven bir ailesi var...'
Sevdiğin kişiye dair günlüğüne yazdığın bunlardı. Onu her gördüğünde yanında olmak istiyordun. Elini tutmak, birlikte piknik yapmak, olduğunuz kişiler gibi davranmak istiyordun.
Hayatın kolay değildi. Ailen baskıcıydı. Psikolojik şiddet uygulamak ilk çözüm yöntemleriydi. Evinizde 'konuşmak' eylemi yoktu. Bağırış-çağırış ailenin sizinle iletişimindeki en etkili silahlarıydı. Sizse susardınız. Akşam yemeğinde onlar bağırırlardı. Ne kadar aptal, işe yaramaz olduğunuzu söylerlerdi. Yemek yemeye devam ederdiniz. Ama olay kardeşine evrildiğinde onlar için konuşurdun. Onların sana benzememesi için elinden geleni yapıyordun.
Pazarı pazartesiye bağlayan gecede saat 02.17'ydi. Küçük odanda kardeşin ve sen birlikteydiniz. Kapıyı kilitleyip önüne sandalye koymuştun. (K/a) yatakta uyuyordu. Tüm gününü başka işlere harcadığından ödevi yetiştirme işi geceye kalmıştı. Çalışma masası olarak kullandığın sehpaya kitaplarının bir kısmını koyup ödevini yapmaya başladın.
8 sayfalık ödevin 3 sayfası bittiğinde saat 04.19'du. Ağlamaya başladın. Uykun vardı. Başın ağrıyordu. Ailen odaya girer diye korkuyordun. Yatağın yanındaki çekmeceden ilacını çıkarıp yuttun. Yorgan yığınlarının üstüne bedenini bırakıp gözlerini kapattın. Ölmeyi dilemeyecektin. Şu an (K/a) için yaşamalıydın. O kurtulana, onu kurtarana kadar ölemezdin.
Rüyanda onunlaydın. Ellerinin kenetlenmişti. Okulda öyle geziyordunuz. Üzerindeki okul üniforması neden bu kadar güzeldi? Belki o giydiği için öyleydi, olabilir. Mutluluğun bedenini kapladığını hissettiğinde bunun rüya olduğunu fark ettin. Fark ettiğin anda dudaklarınızı kavuşturdun. Rüya olmasına rağmen sıcaklığını hissetmiştin.
Uyandığında (K/a) hâlâ uyuyordu. Odadaki tuvalete girip elini yüzünü yıkadın. Ayna gördüğün yüzü kabul etmekte zorlanıyordun. Yorgundun. Gözlerin içeri çökmüş, altlarındaki halkalar sayılabilecek kadar belirgindi.
Üniformanı giyinip çantanı hazırladın. Ödevin bitmemişti. 'Bunun için iyi azar işiteceğim.' diye düşündün. Dolabın üstüne koyduğun poşeti alıp içindeki paralardan çıkardın. (K/a)'nın cüzdanına biraz koyduktan sonra kendine de aldın.
Parayı yerine geri koyup sargı bezini çıkardın. Sağ bileğini sıkıca sararken ağlamanı tutmaya çalışıyordun. Fiziksel bir acı yoktu ama zihnindeki acı katlanılmazdı. Babanın neredeyse bileğini kıracak gibi sıkması değil, sana ettiği ağır hakaretler canını yakıyordu. Milyonlarca insan kafanın içinde konuşuyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu One Shots
Fanfiction-Haikyuu karakterleri için yazdığım senaryolar. -Karakterlerin ya da Haikyuu'nun haklarını talep etmiyorum. -Yazılar bana aittir. Kopyalanması ve izinsiz olarak kullanılması yasaktır.