15༄Sugawara Koushi

1.2K 71 227
                                    

-Bebek-
ʕ•̫͡ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʔ  Tür:/Fluff  ʕ•̫͡ʔ•̫͡ʔʕ•̫͡ʔ•̫͡ʕ•̫͡ʔ

*Karakteri isteyen @STAYairliness @jeankirstchenisgod hesaplarına teşekkürler (̑̑)

*Sugawara'nın kızının adı ようこ (Youko) Kanjide karşılığı 陽子 (güneş/güneş ışığı ) ( çocuk)

"Öğretmenim!" Saçları yandan kelebekli tokalarla tutturulmuş, siyah saçlı, masmavi bir tütü giymiş ve kelebek kanatları takmış kız konuşmuştu.

"Efendim Michiko?" Öğretmen elindeki kuklayı indirip küçük masaya koydu. Küçük kız öğretmenin taşıdığı bebeği işaret etti.

"Öğretmenim siz kanguru musunuz?" Bütün çocuklar Michiko'nun söylediği şeyi çok komik bulmuştu. Sugawara suratlarına bakıp kucağındaki kızının da böyle olup olmayacağını düşündü.

"Bebeği görmek ister misiniz?" Tüm çocuklar susmuştu. Pürdikkat öğretmenlerini izliyorlardı. Suga çocukların boyuna yaklaşmak için yere çömeldi. Özenle  bağladığı örtüyü açarak uyuyan bebeğini çocuklara gösterdi. Hepsi büyülenmiş gibi bakıyordu. Saçlarını suyla dikleştirmiş oğlan fısıldayarak konuştu.

"Öğretmenim benim kardeşim olacak. O da böyle küçük olacak değil mi?"

"Evet o da kızım gibi olacak. Ama şunu unutma ilk doğduklarında daha da küçük oluyorlar. Youko neredeyse elim kadardı." Oğlan göğsünü kabartarak arkadaşlarına nasıl harika bir abi olacağını anlatıyordu.

"Gidip oyun oynayabilirsiniz, bugünlük bu kadar yeterli." Aileleri yarım saat sonra çocuklarını kreşten almaya gelecekti. Öğretmenleri mesleğini ve öğrencilerini seviyordu. Hepsi birbirinden farklı ve özel çocukları. Kimisi çok güzel resim yapıyor, kimisi tüm elastikliğiyle jimnastikte öğrendiği hareketleri gösteriyor, kimisi de çalmayı öğrendiği parçalarla övünüyordu. Çocuklar basit yaratıklardı. Biraz sevgi gösterdiğinde ona tüm sırlarını anlatıyorlardı.

Çocuklar dağılmış, kendi kendilerine oynarken Sugawara büyük minderlerin yanına oturup Youko'yu sardığı bezden çıkarıp kucağına aldı. Küçük kız gözlerini açtığında babasını görmenin mutluluğuyla kikirdedi.

-Suga'nın sardığı şey böyle bir şey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Suga'nın sardığı şey böyle bir şey. Normal kangurudan daha sağlıklı. Hem ebeveyn hem çocuk için. Göründüğünden daha da rahat.-

"Günaydın Youko." İşaret parmağının ucuyla kızının yanağını okşadı. Yanındaki çantaya uzatıp biberonu çıkardı. Yardımcı öğretmenden içine ılık su koymasını isteyip kızıyla oynamaya başladı.

Haikyuu One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin