-Kapayın Çenelerinizi-
ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ Tür:Fluff ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ-Inarizaki'de 3. sınıfsın ve takımın menajerisin.-
"Pişt (Y/n)..."
"Efendim Tsumu?"
"Sana çok önemli bir şey söylemeliyim ama aramızda kalmalı." Elindeki kitapları dolabına koyup kapağı kapattın.
"Ne söyleyeceksin?"
"A-" Sözü bir anda yanınızda beliren Osamu yüzünden başlayamadan bitti.
"AAAAA (Y/N)! APTAL KARDEŞİMLE NE KONUŞUYORSUNUZ!" Atsumu'nun kafasını kolunun altına alıp saçlarını karıştırmaya başladı. Dişlerinin arasından tekrar "Aptal kardeşim." dedi.
"Bir şey konuşmuyorduk." diyip Atsumu'ya göz kırptın.
"İyi, iyi... Hadi antrenmana gidelim. Kaptan bizi paylamasın." Senin ve Atsumu'nun bileklerinden tutup sizi salona sürükledi. Salona gelmiştiniz. Samu bileklerini bırakıp Atsumu'yu soyunma odasına sürükledi. Giderken "Gerizekalı mısın? Onu sen söylersen bir büyüsü kalmaz!" dediğini duydun.
Kıyafetlerini değiştirmek için kızlar soyunma odasına gidiyordun. Başın öne eğik, önündeki ufak taşı ayağınla ittirerek gidiyordun. Önünde iki ayak belirince başını kaldırıp yukarı baktın. Aran karşındaydı. Gülümseyerek başını hafifçe eğdin.
"Üstümü değiştirip hemen geliyorum. Kusura bakmayın." Aran elini ensesine koyup gergin ve "havalı" bir şekilde "Ah, hayır! Acele etmene gerek yok (Y/n). Sıkıntı değil." dedi. Tekrardan gülümseyip hızlıca soyunma odasına girdin.
Dolabı açıp çantanı koyacaktın ama aşağıya bir kağıt düştü. Üstünde adın yazılıydı. Aklından geçen ilk şey "Hangi sapık kızlar soyunma odasına girip spesifik birisine not bırakır ki? Zamane erkekleri..." Katlanmış kağıdı açtın.
Kağıtta:
Saygıdeğer (Y/n) Hanıma,
Yarın öğlen yemeği saatinde bankların orada sizi bekleyeceğim. Lütfen gelin.
-Birisi, yazılıydı.Bir anda kahkaha attın. Gülmelerin arasında üstünü değiştirip spor salonuna gittin. İçeri girerken "Saygıdeğer (Y/n) Hanım teşrif etmiştir efendim." deyip güldün. İçerdekilerden bazıları (Asla Atsumu, Osamu& Suna üçlüsü değil) gülmelerini bastırmak için ellerini ağızlarına bastırıyordu. Kita gayet saf bir şekilde sana baktı.
"(Y/n) iki sorum var.
1)Neden geç kaldın?
2)Şu "Saygıdeğer (Y/n) Hanım" olayı ne?""Aa kusura bakma kaptan. Birisi dolabıma not koymuş da. O notun hitap kısmı öyleydi. Kendi kendime eğlendiğim için geç geldim. Bir de giderken biraz oyalandım. Bir daha olmaz söz veriyorum." Isınma hareketlerini yapmak için yerlerine geçerken Suna "Notta ne yazıyordu?" diye sordu.
"Özel ve önemli bir şey." deyip konunun kapandığını belli ettin. Bugün antrenmanda maç yapılacaktı. Koç tarafından oluşturulan takımlara "güç eşitsizliği"nden dolayı şikayet gelince yazı tura atılarak takımlar belirlendi. Maçı yapmaya başladılar. Koçun da söyledikleriyle beraber, oyuncuların oyundaki eksilerini ve artılarını yazıyordun. Herkese özel bir satır vardı. Örneğin Atsumu'nun attığı servislerin başarı oranı 15'te 11'di. Aran'ın sütununa bakıldığında 16 servisten sadece 4 tanesi başarılıydı. Maçtaki başarısı da diğer günlere kıyasla daha düşüktü. Oyuna adapte olamıyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu One Shots
Fiksi Penggemar-Haikyuu karakterleri için yazdığım senaryolar. -Karakterlerin ya da Haikyuu'nun haklarını talep etmiyorum. -Yazılar bana aittir. Kopyalanması ve izinsiz olarak kullanılması yasaktır.