16

252 36 3
                                    

Hinata kafasına kadar çektiği yorganın kenarından yüzünü dışarıya çıkardı nefes almak adına.

Telefonunun ekranının yandığını görünce gözlerini kapattı ve burnunu çekti. Bir haftaya yakın süredir bu haldeydi. Atsumu'yu bir neden olarak kullanışı kendisini kötü hissettirirken diğer yandan da Kageyama'nın söylediklerini düşünüyordu.

"Aptal Kageyama, aptal" söylediği şeyden sonra yattığı yerden doğrulup telefonunu aldı eline. Eve gelseler bile kalkmadığı için geri gitmek zorunda kalıyorlardı.

Gelen bildirimlere ve aramalara bakarken nefesini dışarı vermişti. Bitmiş bir haldeyken okulu düşünmemişti.

Telefonun ekranında beliren arama ile gözlerini kapatıp birkaç dakika bekledi fakat ısrarla çalmaya devam ediyordu telefon. En sonunda dayanamayıp aramayı açtı ve telefonu kulağına götürdü.

"Efendim Tsumu"

"Hinata, bir haftadır neredesin sen?! Hepimiz sana bir şey oldu diye deliye döndük, aptal mısın?!"

Atsumu'nun söyleniş şekli yüzünde hafif bir gülümseme oluşturmuştu.

"Sakin olun sadece evdeydim"

"Evde miydin? Geldiğimizde açmadın kapıyı"

"Evet, kendimi iyi hissetmediğim için yatıyordum. Lütfen daha fazla endişelenmeyin. Birkaç güne eski halime dönerim diye umuyorum. O yüzden diğerlerine de söyle rahatsız etmesinler beni"

"Hinata, depresyona mı girdin?"

"Hayır. Sadece düşünüyorum"

"Heykelin başında mısın yoksa?"

"Hayır. Hatta onu bozacağım. Şimdi kapatalım lütfen Tsumu. Sadece biraz daha yalnız kalmak istiyorum"

"Pekala, birkaç gün sonra kendine gelmiş bir şekilde karşımıza çık lütfen"

"Peki" Hinta aramayı kapatıp ayaklandı ve heykelin olduğu odaya doğru adımladı. Odaya girip ışığı yaktı ve yarım kalmış, aylardır tamamlanmayı bekleyen heykelin tam karşısına geçti.

Bakınca hissettiği tek şey acıydı. Kageyama'ya içinden geçenleri söylemesine rağmen hala huzursuz hissediyordu.

Gözyaşları yanaklarından süzülmeye başlamıştı yine. Hissettiği acı hala Kageyama'nın bıraktığı gün gibi tazeydi sanki.

"Aptal herif" dudaklarından dökülen şeyden sonra heykeli yapmak adına taburesine oturdu.

"Bugün, en azından son kez seni işleyeceğim" dudaklarından dökülen şeyden sonra işe koyuldu Hinata.

Kageyama'nın kendisine bahşettiği gülümsemesi aklına gelirken histerik bir gülüş sundu. "Seni affetmek istiyorum Kageyama, ama beni engelleyen şeyler var sanki"

Nefesini dışarı verip geri çekildi ve kafasını eğdi. "Kimi kandırırıyorum ki, seni deli gibi özledim Kageyama"




-
Agab...

Ficin adını değiştirdim çümkü hinata ağırlıklı oldu

Öyle yani

Mi amor -KagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin