17

236 33 13
                                    

Hinata elinde tuttuğu bardağı bırakıp üstüne bomberını giydi ve anahtarını alıp evden çıktı. Çökmüş bir vaziyetteydi fakat bunu şu an için umursamıyordu.

Adımlarını bara çevirdiğinde telefonunu evde bıraktığını fark etti. Boş verip bara girdi Hinata. Kulaklarına ulaşan şarkıdan sonra bar tezgahına yürüdü.

"Hinata?" kendisine seslenen bedene bakıp gülümsedi. Bar sandalyesine oturduğunda Bokuta tuhafça baktı yorgun görünen bedene. "Nasılsın Bokuto-san?"

"Ben iyiyim de sen pek öyle görünmüyorsun. Ne oldu?" Hinata omzunu silkti sadece. Bardağa içki dolduran bedene bakarken elini çenesinin altına koydu.

"Nereden başlasam bilemedim" söylediği şeyden sonra Bokuto kaşlarını çattı. "O kadar mı?" kafa salladı sadece. Bardağı dudaklarına götürüp acı sıvının boğazından geçmesine müsade etti.

"Kageyama geldi"

"Ne?"

"Hem de bir bebekle"

"Bekle, ne?"

"Tsumu'dan ayrıldım" Bokuto işaret parmağını Hinata'nın dudaklarına bastırdı ve dramatik bir şekilde konuşmaya başladı. "Daha fazlasını kaldıramam Hinata"

Bokuto parmağını çekti. "Kageyama bir bebekle geldiyse eğer bu?"

"Aldatıldım" Hinata'nın hayal kırıklığı dolu bakışları Bokuto'dan elinde tuttuğu bardağa dönmüştü. "Çıkmazda gibiyim. Tsumu'yu kullanmış gibi hissettiğim için suçlu hissediyorum Bokuto-san"

"Açıkçası seni aldatmış ve terk etmiş bir herif yüzünden hayatını mahvetmen biraz aptalca" Hinata elini ensesine atıp sırıttı. "Evet sen de öyle bir aptalsın"

Bokuto göz devirmekle yetindi sadece. "Onu hala unutamadığın için sana kızgındım fakat kalbin seni dinlemiyor her zaman. Ona kızgınsın hatta dövmeyi bile düşünüyorsundur fakat bir yanın onu affetmek istiyor eminim"

"Sence ne yapmam gerek? Onu affetmeli miyim?"

"Buna ben değil sen karar vereceksin aptal ya da her şeyi akışına bırakacaksın. Bir süre sonra her şey unutulacak ve normale dönecektir"

Hinata oflayıp bardağındaki içkisini tek seferde içti. Bokuto bardağı tekrar doldurduğunda beklemeden tekrar kafasına dikmişti bardağı. "Hey, sakin ol"

"Bu gece bir şey düşünmeden uyumak istiyorum Bokuto-san. Onu deli gibi özlediğimin farkındayım ama yaptıkları affetmemi engelliyor. Gözlerime bakarken yalan söyleyişini affedemiyorum"

"Hayatında hatalar yapabilirsin fakat bu hatalardan ders çıkarmak önemlidir Hinata. Kageyama eğer hatasının farkındaysa ona bir şans ver en azından. Henüz gençsin ve hayatında yaşayacağın bir dolu yıl var"

Bokuto Hinata'nın saçlarına elini atıp karıştırdı ve güven veren gülüşünden sundu.

"En azından bir kez daha deneyin. Eğer kalbine ve sana iyi gelmezse o zaman onu her şeyiyle unutursun"






-
Bokuto kral adamsın sen öpüyorum seni aşkm mwah

Mi amor -KagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin