Hinata mışıl mışıl uyuyan küçük bedene bakmaya devam ederken nefesini dışarı verdi. Kageyama ile aynı ortamda bulunmak fazlasıyla geriyordu artık.
"Pişman olmadan önce yaptığın şeyi iki kez düşünseydin keşke, aptal herif" dudakları arasından dökülen şeyden sonra Arin'in yanağına bir öpücük kondurdu ve ayaklandı.
Odadan çıkıp salona girdiğinde koltuğa oturmuş bir şeyler düşünen bedene baktı. "Ne düşünüyorsun?" dudaklarından dökülen sorudan sonra kendisine bakmıştı Kageyama.
"Bir şey düşünmüyorum"
"Yalan söyleme" bir şey söylemedi siyah saçlı olan. "Birazdan Yaku-san ve Sugawara-san gelecek. Onlar geldiğinde benimle sahile iner misin?"
Hinata yöneltilen soruya cevap vermedi. Birkaç saniye kendisine bakan mavilere bakıp bakışlarını kaçırdı. "Ne için?" Kageyama histerik bir gülümseme sundu.
"Bilmem, belki pişman olduğumu anlatırım ağlayarak ya da yalvarırım beni affetmen için"
Hinata kıkırdamaya başladığında daha fazla dayanamayıp sinirle bir kahkaha attı ve Kageyama'ya baktı. "Nasıl çekip gittiğini ve aklından neler geçtiğini de anlatacak mısın?"
Turuncu saçlı olanın sorusunun üstüne zil çalmıştı. Kageyama ayaklanıp kapıyı açtı ve kendisine neşeyle bakan bedenlere baktı.
"Hinata?" Sugawara'nın seslenişi ile yüzüne sahte bir gülümseme yaydı. Dolan gözlerini engellemeyi başarıp yanlarına gitti.
"Burada ne işin var?"
"Kageyama Arin için çağırdı" bakışlar aynı anda siyah saçlı olana döndü. "Yüzsüz herif" Yaku'nun söylediği şeyden sonra Sugawara kıkırdadı.
"İsterseniz siz biraz hava almaya gidin. Biz Arin ile ilgileniriz" kafasıyla onayladı ve ayakkabılarını giydi Hinata. Kageyama ile birlikte evden çıkıp sahile doğru yürümeye başladı sessizce.
Denizin sesi kulaklarına ulaşırken dudaklarını araladı. "Neden bıraktın beni? Bu soruyu sormak beni aşırı aptal ve aciz hissettiriyor Kageyama fakat aylardır bilmek istiyorum cevabını"
Sakince konuşmasından sonra denize döndü. Kageyama'dan ses çıkmıyordu. Gözyaşı yanağından usulca süzüldü ve çenesine ulaşıp yere damladı.
"Bir sebebi yok" histerik bir gülüş sundu. Kageyama'ya yumruk atmak istiyordu şu an.
"Her sabah uyandığımda senin kolların arasında olurdum Kageyama. Gittiğin gün üşüdüğümü hissettim ilk kez. Buz gibiydi her yer. Bedenim buz dolu bir suyun içindeydi sanki"
Kageyama'ya döndü. Onun karşısında ağlamak istemese bile yapıyordu. Ellerini Kageyama'nın göğsüne koyup ittirdi kalan gücüyle.
"Heykele seni işledim aptal gibi! Ezbere bildiğim tüm yüz hatlarını ona işledim. Ağladım, yorgunluktan uyuyakaldım. Kafamdaki 'neden' sorusuna bir cevap aradım ama yoktu! Aptal gibi bir sebep aradım! Beni çok sevdiğine inanmıştım ama sen bir sebep yokken beni terk ettin! Aylar sonra arayıp bebeğine bakmamı istedin!"
Hinata gözyaşlarını akıtmaya devam ederken Kageyama'ya doğru birkaç adım attı ve gözlerinin en içine baktı.
"Seni çok seviyordum Kageyama"
-
Gerildim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi amor -Kagehina
FanficHinata: Bu çocuğun babası ben miyim neden ben bakıyorum? Kageyama: İki dakikalığına idare etmen gerek sadece