Birkaç dakikadır Kageyama'nın bir şey demesini bekliyordu Hinata. Sadece susması daha da sinirlendirirken nefesini dışarı verdi ve omuzlarını düşürdü.
"Özür dilerim" Hinata kahkaha attı ve Kageyama'ya bakmaya devam etti. "Ne için bu özür? Sensiz geçen cehennem gibi sekiz ayım için mi? Yoksa beni terk edip gitmen için mi?"
"Her şey için Hinata. Seni terk ettim bu doğru. Beni affetmeni beklemiyorum ama seni özledim Hinata. Sana sarılmayı ve sıcaklığını hissetmeyi özledim. Bir sebebim yoktu. Sadece her şeyden kaçmak istedim"
"Ve kucağında bir bebekle karşıma çıktın" sustu Kageyama. "Seni unutmak için başkalarını kullandım Kageyama. Bu ne kadar aciz hissettiriyor anlayabilir misin? Bencillik ettiğimin farkındayım fakat buna hakkım var. Sen giderken beraberinde her şeyimi aldın. Acıyı hissettim sadece"
Hinata titreyen sesinden sonra gözlerini kapattı. Bedenine sarılan kollar ile dudaklarını araladı. Her ne kadar inkar etmeye çalışsa bile Kageyama'nın sarılışını özlemişti.
"Elimden özür dilemekten başka bir şey gelmiyor Hinata. Beni affetmeyeceğini biliyorum ama en azından nefretle bakma. Aptal olduğumun farkındayım. Lütfen bana eskisi gibi bak. Yalvarırım"
Kageyama kolları arasındaki bedene daha sıkı sarıldı. Öylece duruyordu ikisi de. Hinata iki yanındaki kollarını kaldırıp sarılmak istedi fakat tekrar iki yanına düştü kolları.
"Bir süre, en azından bir süre uzak duralım Kageyama" Hinata geri çekilip Kageyama'nın yüzüne dahi bakmadan arkasını döndü ve yürümeye başladı.
"Hinata" ismini seslenen bedene baktı omzu üstünden. "Bir şey söylemene gerek yok" önüne dönüp yürümeye devam etti.
Canı yanıyordu. Gözyaşları iradesizce yanaklarından süzülüyordu yine.
Telefonunu eline alıp Atsumu'nun ismini arattı mesaj atmak adına. Sahil kenarındaki banklardan birisine oturup parmaklarını ekranda gezdirdi.
Alıcı: Atsumu
Tsumu
Sahile gelir misin?Telefonun ekranını kapatıp beklemeye başladı. Esen rüzgar saçlarının uçuşmasına neden olurken denizin dalgalanışını izliyordu. Boşlukta gibiydi. Bir şey düşünemiyordu artık.
Geçen dakikaların ardından yanına oturan beden ile kafasını eğdi. "Bir şey mi oldu Shoyo?"
"Özür dilerim" dudaklarını birbirine bastırdı Hinata. "Bu zamana kadar olan her şey için özür dilerim. O aptal herif gibi özür dileyerek bir şeyleri düzeltmeye çalışıyorum Tsumu ama elimden başka bir şey gelmiyor. Seninleyken onu unutmak için uğraştım ama aptal herif karşıma çıktı ve bütün her şeyi alt üst etti tekrardan"
Hinata yanındaki bedene döndü. "Senin kalbini daha fazla kırmak ve boş yere bekletmek istemiyorum Tsumu. Ayrılalım, daha mutlu olman adına"
Atsumu yüzüne bir gülümseme yerleştirdi ve Hinata'nın yanağına uzanıp gözyaşını sildi usulca. "Beni hayatından sil Tsumu"
"Kendine fazla yükleniyorsun Shoyo. Ayrılık geldiyse eğer bunun için bir çaremiz yok ama bana yabancı olma lütfen. Hiç değilse arkadaş kalalım, olur mu?"
Hinata kafa salladı. "Özür dilerim"
-
Hinata'nın aldatıldığını kimse anlamamış lanBebek 3 aylık ve hinata 8 aydır kageyamasız
Bu demek oluyor ki kageyama şerefsizin teki. Püü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi amor -Kagehina
FanficHinata: Bu çocuğun babası ben miyim neden ben bakıyorum? Kageyama: İki dakikalığına idare etmen gerek sadece