Kageyama, kızının yanına uzanan bedenin yanına ilerleyip yatağın yanına oturdu ve elini tuttu. Hinata'nın küçük elinin üstüne bir öpücük kondurdu sadece.
"Kageyama" ismini seslenen bedene baktı Kageyama. Hinata'nın buğulu gözlerine bakmak kalbini acıtmıştı o an. "Neden canımı yakmana rağmen senden vazgeçemiyorum?"
Bir şey demedi Kageyama. Sarhoş olan bedenin yanağına attı elini. "Özür dilerim" dudaklarından dökülen şeyden sonra Hinata kolundan tutmuştu.
"Beni aldattın ve terk edip gittin. Seni affetmeyi bırak yüzüne dahi bakmamam gerekiyor Kageyama ama seni çok özledim. Pişman olduğunu biliyorum. Geçmişi telafi edemeyiz ama geleceğimiz için bir şeyler yapmak bizim elimizde"
Hinata'nın kelimeleri yuvarlayarak söylemesine karşılık yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. "Beni bir daha yüzüstü bırakma" Kageyama'yı yanına çekti turuncu saçlı olan.
Kollarını sıkıca Kageyama'nın beline sardı ve yüzünü boynuna gömdü. Sessizce ağlıyordu Hinata. "Bu gece son kez ağlamak istiyorum Kageyama. Lütfen sana olan güvenimi tekrar boşa çıkarma" Kageyama, turuncu saçların arasına bir öpücük kondurdu.
"Her şey için özür dilemekten başka çarem yok Hinata. Elimden gelen sadece bu. Tartıştığımız gün bara gitmiştim ve orada Arin'in annesi ile tanıştım. Onu bir daha görmedim, bir yıl sonra karşıma çıkana kadar ama. Sana yemin ederim her şey için pişmanım"
Hinata elini Kageyama'nın yanağına götürdü ve okşadı baş parmağı ile. "Biliyorum. Beni anlamanı istiyorum sadece Kageyama. Sana olan sevgimi biliyordun. Seni affetmiş olmam hemen yumuşayacağım anlamına gelmiyor ama. Bana tekrar hissettir beni sevdiğini"
Kageyama yanağındaki eli tuttu ve parmaklarını birbirine geçirip bir kez daha öptü Hinata'nın elini.
Hiçbir şey demedi ikisi de. Hinata sessizlik yüzünden uykuya dalıp gitti Kageyama'nın boynunda. Kageyama ise özlediği kokuyu ciğerlerine doldurdu ve kollarını sıkıca sardı Hinata'nın bedenine.
Bakışları Hinata'nın arkasında kalan kızına kaydığında ona uzandı ve göğsüne yatırdı. Hinata ile hayal ettiği gibiydi bu görüntü. Hikayesinin de daha iyi olmasını isterdi.
Rahatlamış hissediyordu. Bedenini bürüyen o tedirginlik ve endişe uçup gitmişti sanki bir anda.
Gözlerini kapatıp bir elini kızının sırtına koydu düşmemesi için. Aptalın teki olduğunu biliyordu Kageyama. Hinata'nın bu kadar çabuk affetmesi mucize gibiydi. İyi yürekliydi ama kinlendiği zaman her şey zorlaşırdı.
Fakat kendisini daha zorlu şeylerin beklediğinin farkında değildi.
-
Ficin adını yine değiştirdim-Ayrıca niye demiyorsunuz çok uzattın amk sadede gel diye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi amor -Kagehina
FanfictionHinata: Bu çocuğun babası ben miyim neden ben bakıyorum? Kageyama: İki dakikalığına idare etmen gerek sadece