2.3

808 63 98
                                    

Yüzüme vuran güneşle zorda olsa gözlerimi açtım.
"Jungkook"
Diyerek etrafa baktım. Jungkook koltukta yoktu.

Jungkook'un yatağından kalkıp esnedim. Aşağıya inerek etrafa bakındım. Nerdeydi bu ? Çıkmış mıydı yoksa ?

+Son kez söylüyorum ortadan kaybol, paranı verdim.

-.....

+Bana bak Eun Bi ağzını açarsan konuşamadan kırarım

-.....

+Tamam işte olay bu zaten

-.....

+Daha fazla para veremem Taehyung'la birşey yapmadın zaten sadece Lisa geldiğinde iç çamaşırlarınızla yataktaydınız o kadar

-.....

+Sesini çıkartma uslu bir kız ol Lisa bunu benim yaptığımı öğrenirse ben biterim

Dolu gözlerimle elim ağzıma gitti. Taehyung haklıydı o kızla yatmamıştı herşeyi jungkook planlamıştı ama ben Taehyung'a inanmayarak jungkook'un oyununa düştüm.

Hızla jungkook'un yanına gittim. Kapattığı telefonu elinden çekiştirerek hızla duvara vurdum.
"Ne yapıyorsu-"
Ona tokat atmamla susmak zorunda kaldı.

"Benden uzak dur seni adi pislik!"
"Lisa neler oluyor ?"
"Seni duydum!"
Dedim ağlayarak
"B-ben...ne kadarını duydun ?"
"Hepsini! Beni o gün bilerek o dağ evine götürdün değil mi ?"
Dedim

"Lisa-"
"Ya şimdi bana ne boklar yediğini anlat ya da burdan çeker giderim bir daha yüzümü göremezsin!"
Dedim
"Ben..."
Diyerek kafasını eğdi.

"...Taehyung'a uyku ilacı verdim onu soyup yatağa koydum kızda yanına yattı sonra seni alarak onlara götürdüm gerisini biliyorsun işte"
"Neden ?"
Diyebildim sadece ağlarken

"Niye Taehyung'dan bu kadar nefret ediyorsun ?"
"O benim asla sahip olamayacağım şeylere sahip, mutlu bir aile, güzel bir ilişki-"
"Bu ilişkiye sen sahip olabilirdin jungkook, beni o gün seni öptüğümde itmeseydin bu ilişkiye sen sahip olurdun!"

"Bilemedim"
Onu sinirle omuzlarından ittim.
"Neye üzülüyorum biliyor
musun ?...Tüm ilklerim asla değmeyecek bir adama gitti"
Gidecekken bileğimi tutmasıyla durmak zorunda kaldım.

"Ona gitme"
Dedi, bileğimi sinirle jungkook'dan çektim.
"İlişkimden uzak dur Jeon Jungkook aynı 2 yıl önceki gibi ben yokmuşum gibi davran"
"Son sözün bu mu ?"
Dedi

Bileğimi ondan çektim
"Benden uzak dur"
Diyerek hızla evinden çıktım. Cebimdeki telefonu çıkartarak Taehyung'u aramaya başladım.
Açmayınca lanet ederek telefonu kapattım ve geçen taksiye bindim.

•••••

Taehyung'un evine girerek etrafa bakmaya başladım.
"Taehyung!"
"Bende seni bekliyordum bu kadar kısa sürede göreceğini düşünmemişt-"
Hızla ona sarıldım.

"Sana inanmadığım için özür dilerim. Sen haklıymışsın hepsi jungkook'un hatasıymış pişmanım"
Dedim ağlayarak
"L-lisa..."
Diyerek durdu.

"...herşey için çok geç"
Dedi
"Ne ?"
Dememle telefonum çalmaya başladı. Telefonumu elime aldım Rose arıyordu. Hâlâ Taehyung'a bakarken telefonu açıp kulağıma götürdüm.

+Efendi-

-Dispatch'in son gönderisini gördün mü ?

+Ne ? Ne alaka ?

-Dispatch'in son gönderisine bak!

Telefonu kapatınca instagrama girerek dispatch'in sayfasına girdim. Gördüğüm şeyle kanım dondu.

Dispatch_

Dispatch_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♥️987.866.783 💬978.848.62
Dispatch_: Blackpink üyesi Lalisa Manoban'ın aynı anda Bangtan üyeleri Jeon Jungkook ve Kim Taehyung'la bir ilişki içinde olduğu ortaya çıktı. Bize bu fotoğrafları veren X kişisi bu konuyla yakında alakalı olduğunu söyleyerek adının gizlenmesini istedi. BTR Entertainment'ten hâlâ bir açıklama bekliyoruz...

#Yorumlar#

Taekook_: Babalarımı sal seni o*ospu!

Lisa_anti: bu kızın çıkış yaptığı günden beri boşuna ondan nefret etmiyorum

Jensoochae_: En başından beri bu kıza ısınamamıştım pislik!

Lisa_lover: Ondan bunu beklemezdim şuan soğudum cidden!

Jk.liskook.lili: Hadi Jungkook'u anladık Taehyung'dan ne istedin ?!

Anti_lili_: Beceriksiz rapi boktan dans edemiyor visuali bok gibi vokalinden bahsetmeye gerek yok bence

___

Daha devamını okuyacakken Taehyung telefonu elimden çekti.
"B-ben özür diler-"
"Bana...bana bunu yapmadığını söyle"
Diyerek gözlerine baktım.

"Lisa o an senden nefret ediyordum çünkü bana inanmamıştın üstüne jungkook'la-"
Onu tüm hızımla ittim.

"Seninde jungkook'dan hiçbir farkın yok"
"Lis-"
"Dokunma bana adi herif!"
Diyip elimi çektim.

Kapıyı açarak evden çıkmamla bir yığın insan bana mikrofon uzatarak fotoğrafımı çekmeye başladı. Flaşlar patladıkça ellerimle gözlerimi kapatıyordum.

"Bayan Manoban neden Bay Kim'in evindeydiniz ?"

"Kavga mı ettiniz ?"

"Gözleriniz neden şişmiş ?"

"Olanlar doğru mu ?"

"Hem Kim Taehyung'u hem de Jeon Jungkook'u elinizde mi oynattınız ?"

"Bir açıklama yapacak mısınız ?"

•STAJYER•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin