"Hadi ama kızım kaç ay oldu 5'inci aydan sonra saymayı bıraktım ben, artık eski Blackpink olarak geri dönelim"
"Olmaz insanlar beni linçleyecekler bağıracaklar bana bir s*rtük olduğumu söyleyecekler""Tanrım! Onu bir psikiyatriye göstermeliyiz!"
Dedi jisoo unnim
"O hiç iyi değil unni"
Dedi Rose
"Lisa"
Jisoo unnimin adımı seslenmesiyle umursamadan camdan dışarıyı izlemeye başladım.Hyunjin'in yaşadıklarını anlayabiliyorum. Başta zorba olduğu söylendikten sonra kaçıp saklanması bana saçma gelmişti ama şuan aynı onun gibi hissediyorum. İnsanların üstüme nefretini kusmasından ölesiye korkuyorum.
"Lisa kendine gel!"
Jennie unnimin bağırmasıyla ona baktım.
"Birşey yapmalıyız böyle olmayacak"
Dedi jennie unnim tekrar
"Lalisa Manoban hemen ayağa kalk yeni şarkımızı kaydedip klip çekmemiz gerek""B-ben yapamam ya detone olursam ya bana fazla part verirlerse ya en çok rapi bana verirlerse ben yine linçlenirim olmaz"
Dedim korkarak
"Psikiyatri şart"
Dedi jisoo unnim"Hayır ben deli değilim!"
Dedim sinirle, Rose bana sarıldı.
"Lisa kendine gel, biz eski enerjik Lisa'yı istiyoruz."
Dedi jennie unnim"Aslında psikiyatri değil de bir süre jungkook'la ikisini bir tatile göndersen jungkook'un lisa'ya iyi geldiği apaçık ortada"
"Asla olmaz"
Dedi jisoo unnim"Aslında Rose haklı belki jungkook onu kendine getirebilirdi"
Dedi jennie unnim, jisoo unnim oflayarak kızlara döndü."Jennie Lisa'nın çantasını hazırla Rose jungkook'u arayarak ona olayı özetle gelip Lisa'yı alsın bende lisa'yı giydireyim"
"Tamam unni"
"Tamamdır"
Kızlar gidince jisoo unnim beni kaldırdı.Dolabımı açınca boş boş içine baktım.
Jisoo unnim üstüme rahat birşeyler giyindirince yatağa geri uzandım.
"Ahh hayır küçük hanım yatmak yok!""Hiçbir yere gitmek istemiyorum unni sadece evde yatmak istiyorum"
Dedim
"Jungkook geldi"
"Çanta hazır"
Kızlar gelince jisoo unnim jennie unnimin elindeki çantayı aldı diğer boşta kalan eliyle de benim elimi tuttu.Hep birlikte aşağıya indiğimizde Rose ağzıma hızla bir maske taktı. Evden çıkınca jungkook'u gördüm aylar sonra onu görmek kendimi garip hissettirmişti.
Saçları uzamıştı ve saçlarını toplamıştı.
"Hadi bakalım"
Dedi jisoo unnim jungkook'a çantamı verip bana sarıldı.
"İyileşmeden dönme, burayıda umursama biz iyi olacağız"
DediKenarda bekleyen Jennie unnim bana sarıldı.
"Seni özleyeceğim ufaklık, evdeki velet sayısının 1'e düşmesi üzücü oldu. En kısa sürede dön yoksa sana asla aklın almayacak küfürler ederim!"
Hafif tebessüm ettim.En son olarak Rose bana sımsıkı sarıldı.
"Seni özleyeceğim arkadaşım. Erken dön ve iyi olduğundan emin ol"
Diyerek yanağımı öptü.Kızlara el salladıktan sonra her ne kadar gitmek istemesem de jungkook'un arabasına bindim. Jungkook'da binince gülerek elimi tuttu.
Yavaşça elimi elinin altından çektim.
"Bakıyorum da çok iyisin"
"Hm hm harikayım"
Dedim sahte bir gülümsemeyle
"İşte benim stajyerim"
Dediğiyle tebessüm ettim."Şu stajyer kelimesi eskimedi mi sence ?"
Dedim
"Hayır sen hâlâ benim stajyerimsin açık olmak gerekirse çıkış yaptığından beri sana hiç İdol gözüyle bakmadım...""...ben sırf seni kıskandığım için sana stajyer demiyordum...eskiden sana her stajyer dediğimde sinirleniyordum ve bu benim aşırı hoşuma gidiyordu. Sinirlenince çok güzel oluyorsun, ayrıca beni korkutuyorsun"
Dediğiyle güldüm."Bak gördün mü ? Güldün sana iyi geleceğimi biliyordum"
Diyip o da güldü.
"Aslında bakarsan eskiden ilk idol olduğum zamanlar bana stajyer dediğinde sana dediklerimde ciddi değildim sadece seni kendimden uzaklaştırmaya çalışıyordum çünkü...""Çünkü benden hoşlanmıştın"
Diyerek cümlemi sonlandıran Jungkook'u onayladım.
"Peki hâlâ hoşlanıyor musun ?"
Dedi gülerek, kafamı camdan dışarıya çevirdim.Ondan hâlâ hoşlanıyor muydum ?... yaptıklarından sonra, Ağzımı açacakken jungkook'un telefonu çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•STAJYER•
Fanfiction"...'Eğer benimle onun arasında kaldıysan onu seç, çünkü beni gerçekten sevseydin seçenek olarak görmezdin.'" -Taelicekook