1.6

894 73 53
                                    

"Kızlar hazır mısınız ?"
"Sanırım"
Dedim heyecanla
"Tamam birazdan çıkıyorsunuz sizi basına açıklayacağız"
Kızlarla aynı anda birbirimize bakarak güldük.

"Son 2 dakika"
Derin bir nefes alıp aynada üstüme başıma baktım.
"Şimdi sıra sıra çıkın!"
Adamın sesiyle ilk önce jisoo unnim çıktı.

Hemen arkasından jennie unnim gitti sonra Rose gitti. En sonda ben çıktım. Önümüzde bir sürü kamera vardı herkes bizi çekiyordu. Çok dikkatli olmalıydık.

"Blackpink için bir alkış alalım lütfen"
Sunucunun dediğiyle herkes bizi alkışlamaya başladı. Yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. Sanırım 12 yıl o acıyı çekmeme değdi.

"Evet Blackpink lütfen kendinizi fanlarınıza tanıtın"
Sunucunun dediğiyle hepimiz jisoo unnime baktık.
"2..3..Merhaba biz Blackpink!"
Dedik aynı anda, sırayla herkes kendini tanıtmaya başladı.

"Merhaba ben Blackpink'den Jisoo, bu çıkışı beklediğim sırada hem çok gergindim hem de çok heyecanlıydım, şimdi de çok heyecanlıyım. Gelecekte size Blackpink üyeleri olarak çeşitli yönlerimizi göstereceğiz. Lütfen bize bolca sevginizi gösterip destekleyin, teşekkür ederim"

"Merbaba ben Blackpink'den Jennie, bizi bu zamana kadar bekleyen herkese çok minnettarım. Size Blackpink'in kendine has rengini göstermek için çok çalışacağız. Lütfen bize bolca sevginizi gösterin~"
Diyerek aegeo yaptı ne kadar gülmek istesem de kendimi tuttum.

"Merhaba ben Blackpink'den Rose, uzun süredir debut günümüzü sabırsızlıkla bekliyoruz. Yani oldukça endişeliyiz. Size çalıştığımız ve pratik yaptığımız kadar iyi bir sahne sergileyeceğiz. Lütfen bizi bekleyin!"

"Merhaba ben Blackpink'den Lisa, çok mutluyum çünkü şimdi çıkış yapabiliyoruz. Lütfen Whistle ve Boombayah'ı bolca dinleyin ve Blackpink'e sevginizi gösterin. Teşekkürler"
Diyerek saygıyla eğildim.

"En baştan başlıyorum pozisyonun nedir jisoo ?"
Dedi kenardaki sunucu
"Lead vokal, görsel ve grubun yüzüyüm"
"Hiç şaşırmadım"
Diyerek jennie unnime döndü.

"Peki sen jennie ?"
Dedi
"Ana rapper, lider vokal"
"Pekala, sen Rose ?"
"Ana vokal ve lider dansçı"
"Son olarak en küçük üyeniz lisa, sen ?"
"Ana dansçı, lead rapper, sub-vokal ve maknae"
Dedim

Sesim titrememişti! Bu da bir başarı
"Peki sorusu olan yoksa artık onları izleyebiliriz"
Diyerek basına döndü. Kimseden ses çıkmayınca bize döndü.
"Sahne sizin Blackpink"
Diyerek gitti.

Şarkımızın başlamasıyla hepimiz yerimize geçtik.

Herkes alkışlarken dördümüz de derin nefesler alıyorduk. Sanırım gerçekten 12 yıl boyunca çektiğim acıya değdi.

•••••

"Hey stajyer bugün çok iyiydin"
Çatının kenarında etrafı izlerken jungkook'un sesini duymamla ona baktım.

2 ay geçmişti ona hiç yanaşmadım o da hiç bana yanaşmamıştı zaten şarkı kaydet kareografi öğren müzik videosu çek derken uyumaya bile zamanımız olmamıştı.

"Bence artık bir stajyer değilim"
Dedim soğuk bir tavırla
"Sana stajyer demek hoşuma gidiyor"
"Neden ? Yoksa seninle aynı mertebeye geleceğimden mi korkuyorsun ?"
Hâlâ aynı soğuk tavırımla dediğim şeyden sonra jungkook'un yüzü düştü.

"Aslında sana o yüzden stajyer demiyordu-"
"Her neyse!"
Diyip önümü döndüm. Fazla çıkışmıştım ama artık ondan uzak durmam gerekiyordu.

"O zaman ben gideyim iyi
geceler...idol"
Diyip gidince kendimi bir garip hissettim. Onun bana stajyer demesini alışmış ve benimsemiştim şimdi böyle diyince...bana çok yabancı geldi.

Jungkook gidince gözümden akan yaşı sildim. Hayır Lisa onu sevemezsin o bencil ve kibirli biri!

Elim boynumdaki kolyeye gitti.
"Ahh lanet olsun onu çok kırdım"
Telefonuma mesaj gelince cebimden çıkarttım.

Jeon Jungkook:
Noona ben Jungkook, sana tek birşey soracağım

Ben:
Evet

Jeon Jungkook:
Beni hâlâ sevemedin mi ?

Ben:
Hayır

Jeon Jungkook:
Neden ?

Ben:
Çünkü bencil ve kibirlisin.

Jeon Jungkook:
Ben bu kadar mı kötü biriyim ? Neden kimse beni sevmiyor ? Niye herkes beni yanlış anlıyor ? Belki de bir kişi beni sevse düzeleceğim niçin kimse beni sevmeyi denemiyor ? Belki sevildiğimi bir kez hissedersem...her neyse iyi geceler noona

Ben:
Seni seviyorum jungkoo|

Yazdığımı silerek telefonu cebime geri soktum. Boşver Lalisa bu senin meselen değil...

•STAJYER•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin