Eve girerek etrafa baktım. Kimse yoktu sanırım. Salona gidince telefonla birilerini arayan jungkook'u gördüm.
Beni görünce gözlerini yumdu ve derin bir nefes aldı.
"Bunca zaman nerdeydin ?!"
Dedi sinirle
"P-parka gittim"
"Neden haber vermeden gittin Lisa ?"
Dedi"O kızla çok meşguldün"
"Lisa-"
"Yeter jungkook seninle kavga etmek istemiyorum"
Gidecekken bileğimi tuttu.
"Neler oluyor ?"
Dedi, bileğimi sinirle ondan çekerek onu ittim."Asıl sana neler oluyor ?! Geldiğimizden beri hep o kızın yanındasın ona birşey dememle hemen onun tarafına geçip bana bağırıyorsun o bana dediğinde görmüyorsun"
"O-o sana ne zaman birşey dedi ?"
"Al işte!"
Dedim"Lisa"
Diyerek yüzümü elleri arasına aldı. Dolu gözlerim o hariç her yerdeydi
"Gözlerime bak"
Diyince gözlerim gözleriyle buluştu.
"Benim sevdiğim kim ?"
Diyerek baş parmağıyla yüzümü okşamaya başladı.(Smut vardır!)
"Artık kim olduğundan şüpheliyi-"
Jungkook'un dudaklarıma yapışmasıyla sustum. İkimizde birbirimizi tutkuyla öperken elleri belimden aşağıya indi.Kalçalarımdan beni havaya kaldırınca bacaklarımı beline sardım. Sırtım duvarla buluşunca kendini bana bastırarak beni öpmeye başladı.
Üstündeki tişörtü yere attıktan sonra jungkook hızla üstümdekini çıkarıp attı. Kollarını belime sarıp dikkatlice merdivenleri çıkarken ben onun boynuyla ilgileniyordum. Herhangi bir odaya girdiğimizde sırtımın yatakla buluşması 2 saniyemi almadı.
Jungkook'un elleri arsızca belimde gezerken dudaklarımızı ayırdım. O da boynumla ilgilenmeye başladı. Isırmasıyla inledim. Bundan hoşlanmış olacak ki tekrar ısırdı.
Doğrulup üstümdekinden kurtuldu. Göğüslerime indiğinde bende onun kemerini çıkartmaya çalışıyordum. Kısa sürede kemeri yerle buluşturunca jungkook'u zorda olsa altıma aldım.
Üstüne oturunca inlemesiyle alt dudağımı dişledim.
"Biliyor musun ? Altta olmayı hiç sevmiyorum..."
Diyerek üste çıktı.
"...hakimiyetin bende olmasını seviyorum"
Diyip dudağımın kenarına minik bir öpücük kondurdu.Altımdaki pantolondan kurtulunca jungkook aklına birşey gelmiş gibi güldü. Eğilip yerdeki kemeri aldı birşeyler yaparak ellerimi ona geçirdi.
"Ne yapıyorsun ?"
"Sadece oyun"
Diyip güldü ve ellerimi kemerle bağladı."Jungkook ellerimi açar mısın ?"
Dedim
"Hayır"
Diyip güldü arkamı dönmemi sağladı."Jungkook-"
Bir anda kendini bana ittirmesiyle gözlerimi kapatarak dudağımı dişledim.Onu felaket derecede istiyordum.
"Ihhmm!"
"Böyle devam et bebeğim"
Diyerek sırıttı.•••••
Yavaşça gözlerimi açıp olduğum yere baktım. Jungkook'un göğsünde yatıyordum. Kafamı kaldırmamla eliyle kafamı tutup tekrar kafamı göğsüne koymamı sağladı.
Belim acıyınca elimi belime attım.
"Ahh"
Dedim acıyla
"Ne oldu ?"
Dedi jungkook gözlerini açarak
"Sırtım çok acıyor"
DedimAyağa kalkıp aynadan sırtıma baktım. Tanrım! Sırtımda hep kemer izleri vardı.
"Yaa jungkook!"
Jungkook yanıma gelerek omzumu öptü."Özür dilerim"
Diyerek beni kolları arasına aldı.
"Önce birlikte banyo yapıp sonra da kahvaltıya mı gitsek ?"
Dedi jungkook
"Evet öyle yapalım"
DedimJungkook elimden beni banyoya götürürken sırtındaki tırnak izlerini fark ettim. Elimi sırtına koyunca bana baktı.
"Acıyor mu ?"
Dedim, yaklaşıp dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu.
"Hayır"
DediÜstümüzdeki iki üç kumaş parçasından kurtularak suyun altına girdik. Jungkook kollarını bana sarınca birlikte ıslanmaya başladık.
Benden ayrılıp dudaklarımızı birleştirince bende ellerimi saçlarının arasına soktum. Sırtım soğuk duvara değince tüylerim diken diken oldu.
Jungkook benden ayrılınca elimi kaslarının üstünde gezdirdim. O da ellerini göğüslerime atarak sıktı.
"Seni burda yine benim yapmak isterdim ama baya yorulmuşsundur"
Dedi göz kırparak ve göğsüme öpücük kondurarak geri çekildi.Kollarımı jungkook'a sarınca o da bana sarıldı.
"Bugün o kız olmayacak değil mi ?"
Dedim, jungkook saçımı kulağımın arkasına itti."İstersen sadece bugün değil hiçbir zaman olmaz"
Jungkook'un dediğiyle kafamı boynuna gömdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•STAJYER•
Fanfiction"...'Eğer benimle onun arasında kaldıysan onu seç, çünkü beni gerçekten sevseydin seçenek olarak görmezdin.'" -Taelicekook